در جلسه گشت صیانت از حقوق شهروندی مطرح شد

برخورد با داروخانه های متخلف/تشویق واحدهای صنفی قانونمند

  • شناسه خبر: 48420
برخورد با داروخانه های متخلف/تشویق واحدهای صنفی قانونمند

قاضی ویژه دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان گفت: با داروخانه هایی که تخلفات تعزیراتی و بهداشتی دارند برخورد می شود.

قاضی ویژه دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان گفت: با داروخانه هایی که تخلفات تعزیراتی و بهداشتی دارند برخورد می شود.

به گزارش “روراستی” قریب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای فعالیت های کمیته صیانت از حقوق عامه جلسه ای در محل دادسرا با حضور ریاست اماکن، ریاست شعبه تعزیرات رفسنجان و نماینده اداره صمت برگزار شد و مصوباتی از جمله اینکه در آینده نزدیک همان طور که قول دادیم به شهروندان برای نظارت بر داروخانه چه از جهت تخلفات تعزیراتی و چه از جهت تخلفات بهداشتی  صورت بگیرد.

وی ادامه داد: واحدهای صنفی فاقد پراونه کسب در رفسنجان تعدادشان زیاد است با این واحدها برخورد جدی تری خواهد شد و تعطیل می شوند.

قاضی ویژه دادسرای رفسنجان تصریح کرد: اصنافی که بدون جواز کسب فعالیت می کنند کارهای خود را برای اخذ جواز پیگیری کنند و بدون مجوز فعالیت خود را ادامه ندهند چراکه این امر تخلف است.

وی در ادامه بر برخورد با احتکارکنندگان اقلامی مانند گوشت، شکر و مایحتاج مردم که بایستی توزیع عادلانه داشته باشند، تأکید کرد و افزود: نزدیک به یک سال گشت صیانت فعالیت می کند خیلی از اصناف موضوع را جدی گرفتند امیدواریم سایر اصناف هم مشکلات خود را قبل از برخوردهای قانونی برطرف کنند.

قریب خاطرنشان کرد: موضوع تشویق واحدهای صنفی از ابتدای فعالیت گشت مطرح شد و واحدهای صنفی که بدون اشکالات قانونی باشند نام شان در رسانه ها اعلام خواهد شد علاوه بر آن تقدیرنامه ای از طرف کمیته صیانت از حقوق عامه و شهروندی به آن ها اهدا می شود.

برچسب ها:
حقوق شهروندی دادگستری رفسنجان داروخانه رفسنجان گشت صیانت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :