ارزش انسان و رآی + عکس

  • شناسه خبر: 487
ارزش انسان و رآی + عکس

هر انسانی قیمت و ارزشی دارد نسبت به موقیت زمانی و مکانی خود ، به طور کلی ارزش انسانها در زمانهای عادی وزندگی طبیعی شان معلوم نمی شود و هر انسانی را در موقیتهای خاص بهتر می توان شناخت . بنا به گزارش روراستی : .امروزه در کاندیدا شاهد بعضی گفتمانها و نقدها و یا […]

هر انسانی قیمت و ارزشی دارد نسبت به موقیت زمانی و مکانی خود ، به طور کلی ارزش انسانها در زمانهای عادی وزندگی طبیعی شان معلوم نمی شود و هر انسانی را در موقیتهای خاص بهتر می توان شناخت .

بنا به گزارش روراستی : .امروزه در کاندیدا شاهد بعضی گفتمانها و نقدها و یا حرکات خاصی می باشیم که به طور کلی زیبنده شخصیت یک انسان وارسته آن هم کسی که می خواهد سکان یک شهر ویا کشور را، در نظام جمهوری اسلامی بگیرد نیست ، حالا ما به اینکه آنها ادعاهایی  می کنند کار نداریم ، و قصد توهین ویا اثبات آنها را نیز نداریم، اما اینکه بعضی از این آقایان در ظاهر شخصی خود فعل حرام را انجام می دهند و دم از اسلام می زنند جای تعجب دارد .

بعضی از این آقایان برای اینکه بتوانند رأی بیاورند ریش خود را به قول معروف شش  تیغ می کنند و یک کت وشلوار شیک می پوشند کمی لوژلب استفاده و با یک ژست عجیب عکس گرفته و در میادین و خیابانها می زنند، بعد نیست که این آقایان یک شماره تلفن نیز از خود در زیز عکس درج نمایند .

جای بسی تأ سف است از کسانی که مدتها در پستهای متعدد کار می کنند و همیشه در صف اول نماز می ایستند و باز با چنین ظاهری در انتخابات حضور پیدا می کنند، یاد بروبچه های اول انقلاب بخیر،آنها با محاسنی بلند و با امید به خدا ودر راه او وبرای مردم کار می کردند، و خداوند به خاطر این خلوص به آنها عزت در دنیا و آخرت را بخشید، هنوز در کوچه و خیابان که به عکس آنها نگاه می کنی دل آدمی را با خود می برند، چون  آن جذابیت راخداوند  به آنها عطا کرده بود و ما به دنبال جذابیت مصنوعی هستیم . «کجایند مردان بی ادعا »

خرازی

حاج اسمایل

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،شهدا،ریش،انتخابات
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :