سند چشم انداز فرهنگی رفسنجان تدوین می شود

  • شناسه خبر: 4874
سند چشم انداز فرهنگی رفسنجان تدوین می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان از تدوین سند چشم انداز فرهنگی و هنری این شهرستان خبر داد و گفت: در این تدوین به دنبال شناخت هرچه بهتر نقاط ضعف و قوت و تهدیدات حوزه ی فرهنگ هستیم. به گزارش خبرنگارروراستی، سعید نجفی در جمع اصحاب رسانه ی رفسنجان، با اشاره به اهمیت […]

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان از تدوین سند چشم انداز فرهنگی و هنری این شهرستان خبر داد و گفت: در این تدوین به دنبال شناخت هرچه بهتر نقاط ضعف و قوت و تهدیدات حوزه ی فرهنگ هستیم.

به گزارش خبرنگارروراستی، سعید نجفی در جمع اصحاب رسانه ی رفسنجان، با اشاره به اهمیت شعار “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” در سال جدید، اظهار داشت: در نظر داریم با همکاری و تعامل بین حوزه های علمیه ، دانشگاهها ، آموزش و پرورش و فعالان عرصه فرهنگ گامی موثر برداریم و در مسیر اعتدال ، سند چشم انداز فرهنگی و هنری شهرستان رفسنجان را تدوین کنیم.

وی همگرایی سازمانهای فرهنگی  در جهت رشد و توسعه فرهنگ شهرستان را از اهداف تدوین این سند چشم انداز دانست و گفت: عدم انجام امور فرهنگی بصورت سلیقه ای، ایجاد اتاق فکری متشکل از نخبگان و فعالان عرصه فرهنگ و هنری ، جلوگیری از موازی کاری دستگاه های مختلف و تعاملی بین سازمان های فرهنگی در این تدوین مورد توجه قرار دارند.

P1090706

نجفی تصریح کرد:  توانمند کردن نیروهای فرهنگی وهنری را ازجمله اقدامات در حال طرح ریزی دانست و گفت: بخش فرهنگ نیاز به برنامه ریزی دارد، کارهای فرهنگی بسیاری تا کنون انجام شده اما خروجی لازم را نداشته است.

نجفی از راه اندازی دفتر بازرسی در این اداره خبر داد و افزود : در این دفتر به دنبال رفع مشکلات و معضلات فرهنگی ، پیگیری مسائل مطبوعات در زمینه میزان و سقف درج آگهی و تبلیغات ، پی گیری موارد  آموزشگاههای موسیقی و اسامی که به زبان خارجی بر سر درب مغازه ها و اماکن نصب می شود و دیگر مسائل بررسی خواهد شد.
وی افزود : سال جدید اجرای ۱۵ طرح و برنامه از جمله برپایی نمایشگاه کتاب و مطبوعات ، همایش و نشست خانواده بزرگ فرهنگ و ارشاد ، دوره آموزشی تدبر ، نمایشگاه تخصصی کتاب کودکان ، دومین طرح تبسم خدا ، جشنواره تغذیه ، جشنواره پسته ، مستند چهره های ماندگار ، تدوین کتاب تاریخچه فرهنگ و هنر رفسنجان از سوی این اداره برای مردم رفسنجان را در نظر داریم.

P1090704

برچسب ها:
ارشاد رفسنجان روراستی سندچشم انداز
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :