فرماندار رفسنجان مطرح کزد:

خیریه کوثر مودت، محبت و دوستی در بین دیگر مؤسسات خیریه ایجاد کرده

  • شناسه خبر: 48812
خیریه کوثر مودت، محبت و دوستی در بین دیگر مؤسسات خیریه ایجاد کرده

فرماندار رفسنجان گفت: خیریه کوثر مودت، محبت و دوستی در بین دیگر مؤسسات خیریه رفسنجان ایجاد کرده است.

فرماندار رفسنجان گفت: خیریه کوثر مودت، محبت و دوستی در بین دیگر مؤسسات خیریه رفسنجان ایجاد کرده است.

به گزارش “روراستی” مجید فصیحی هرندی جمعه شب( ۱۸ مرداد) در آیین اختتامیه جشنواره خیریه کوثر که در محل محور گردشگری رفسنجان برگزار شد؛ بیان کرد: باید افتخار کنیم که در جوامع بشری از مزیت هایی برخورداریم‌ که اگر به این مزیت ها عمل کنیم نسبت به همه مردم دنیا از موقعیت بهتری برخوردار خواهیم‌ بود.

فرماندار رفسنجان دین مبین اسلام را که با آموزه های بسیار غنی و مبتنی بر نیازهای بشر هدایتگر بسیاری از افراد بر روی کره زمین است را یکی از مزیت هایی دانست که همواره راه درست وموفقیت آمیز را به انسان نشان می دهد.

وی تصریح کرد: مشکلات و قدرت هایی در دنیا وجود دارد که سد راه ما می شوند باید کنار هم باشیم و با اراده ای قوی که در دوران دفاع مقدس، زمان جنگ، تحریم های اقتصادی و سیاسی و اجتماعی، تولیدات داخلی وغیره داشتیم بتوانیم قدرتمند عمل کنیم.

فصیحی هرندی با اشاره به اینکه دولت ها به تنهایی قادر به حل و فصل مشکلات جامعه نیستند؛ افزود: بهتر است از ظرفیت های مردم استفاده کنند و قوانین دست و پاگیر جلو آنها نگذارند؛ اگر به درستی استفاده کنیم مشکلات قابل حل و فصل است هرچه دولت دست خود را به سمت مردم دراز کند بهتر می تواند عمل کند.

وی با بیان اینکه خیریه کوثر مودت، محبت و دوستی در بین دیگر مؤسسات خیریه رفسنجان ایجاد کرده؛ ادامه داد: رقابت بین خیریه ها را مشاهده نمی کنیم همه در راستای رفع مشکلات و دغدغه های مردم گام برمی دارند، مردم کم هزینه ندادند، فرزندان‌ غیور و کارآمد خود را که حاصل ثمره زندگی شان بود تقدیم جنگ و نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند و با نظام و انقلاب بوده و هستند و علیرغم همه مشکلات موجود با دولت همکاری می کنند و دشمن فکر کرد که می تواند با فشار های اقتصادی، نظامی، اجتماعی و دیگرحوزه ها ایران را از پای درآورد اما کور خوانده و ناکام مانده است مردم پای کشور و دولت ایستاده اند.

فصیحی هرندی عنوان کرد: امروز دچار کمبود آب هستیم‌ و منابع آب محدود است ضمن اینکه انتقال آب از دیگر جاها به رفسنجان به سادگی میسر نیست پس ‌با ۱۰ درصد صرفه جویی می توان مشکلات را پشت سر بگذرانیم؛ امسال ۱۵۰ لیتر بر ثانیه مصرف آب ما کمتر شده، آب را که نمی توان تولید کرد حجم آب کم شده لذا ا ‌گر رعایت کنیم در دوماه باقیمانده تابستان می توان از بحران آب عبور کرد و در راستای آبرسانی سالم به مردم ایجاد تصفیه خانه مرکزی در شهر رفسنجان از تمهیدات مسئولان است که امیدورایم به زودی محقق شود.

وی بیان کرد: تا وقتی که دیدگاه خود را نسبت به مسائل اقتصادی، اجتماعی و … تغییر ندهیم اتفاقی نمی افتد؛ دولت نیازمند حضور آحاد مردم در همه حوزه ها است‌؛ دولت متعلق به شما است هر دولتی که در خدمت جامعه باشد دارای برکت خواهد بود.

خبر از بمی نژاد/عکس حامد قاسمی

 

برچسب ها:
خیریه کوثر رفسنجان فرماندار
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :