عضو تاکسی اینترنتی آنسی

توسل به شهید میرافضلی پروژه «آنسی»را از تعطیلی نجات داد

  • شناسه خبر: 48928
توسل به شهید میرافضلی پروژه «آنسی»را از تعطیلی نجات داد

عضو اولین تاکسی اینترنتی در رفسنجان«آنسی» گفت: در زمانی که پروژه ما رو به تعطیلی می رفت توسل به شهید حمید میرافضلی موجب ماندگاری آنسی شد.

عضو اولین تاکسی اینترنتی در رفسنجان«آنسی» گفت: در زمانی که پروژه ما رو به تعطیلی می رفت توسل به شهید حمید میرافضلی موجب ماندگاری آنسی شد.
به گزارش “روراستی” حسنی در آیین تجلیل از خبرنگاران و تولد یک سالگی تاکسی اینترنتی آنسی اولین تاکسی اینترنتی بومی رفسنجان اظهار داشت: رانندگان ما به عنوان سفیران ما هستند و مسافری که در خودرو مینشیند ار خانواده ما بوده و خودروهای ما یک رسانه اند.
وی بیان داشت: تاکسی آنسی به همین تاکسی اینترنتی بودن بسنده نمی کند و ادامه آن در دو فاز دیگر در زمینه های مختلف خدماتی اعم از فروشگاهی و رزرو رستوران استارت می خورد.
این عضو تاکسی اینترنتی آنسی با اشاره به مشکلات سیستم حمل و نقل از راه اندازی این مجموعه در سال ۹۶ یاد کرد و اخذ مجوز قانونی از اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی را نیز یادآور شد و ادامه داد: اما این پروژه دلسردی ها و کم لطفی هایی هم داشت و چون هنوز برای رفسنجان شناخته شده نبود جبهه گیری علیه آن می شد و موجب شده بود مردم واهمه پیدا کنند که چون این تاکسی ها را نمی شناسیم و راننده ها برچسب ندارند نمی شود اعتماد کرد.
حسنی اضافه کرد: برچسب، امنیت سفر را تأمین نمی کند بلکه در اتاق مانیتورینگ لحظه به لحظه سفر را رصد می کند اگر مسیری تغییر کند بلافاصله در اتاق مانیتورنیگ کنترل می شود.
این عضو شرکت آنسی در ادامه صحبت های خود ابراز داشت: پروژه ما به دلیل اینکه در زمینه استارت آپی سرمایه گذاری کمتر ورود می کند، در یک دوره زمانی رو به تعطیلی می رفت که با توسل به شهید میرافضلی و اینکه دست بزرگ خدا بر سر مجموعه ما بود خدا خواست و با همت محمدجواد فتحی سرمایه گذار این حوزه ماندگار شدیم.
وی خاطرنشان کرد: قول می دهیم آنسی از این به بعد محکمتر و در زمینه هایی که بتوانیم، از جمله فرهنگی کمک کنیم ضمن اینکه اعلام می کنیم آنسی خسته نمی شود و دعوتنامه را باز هم برای کسانی که نیامدند خواهد فرستاد.
انتهای پیام/بمی نژاد

برچسب ها:
2 اولین تاکسی اینترنتی تاکسی آنسی رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :