استاندار کرمان گفت: ۱۳۰ میلیارد تومان برای ۶۰ درصد باقیمانده جاده نوق اعتبار لازم است.

به گزارش “روراستی” محمدجواد فدایی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از محور رفسنجان نوق با اشاره به سفر خود به رفسنجان اظهار داشت: بازدید از پروژه‌های صنعتی و افتتاح چند طرح در برنامه سفر بود که مشکلاتی هم مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت که با کمک مسئولان محلی استان و در سطح ملی پیگیری می‌کنیم.

وی بیان داشت: ۶۰ کیلومتر از پروژه دوبانده شدن جاده نوق باقیمانده ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است که امیدواریم بتوانیم از جاهای مختلف تأمین کنیم.

استاندار کرمان در خصوص پنجره واحد الکترونیکی تصریح کرد: پنجره واحد در واقع تصمیم‌گیری است و شخص مدیر برای تصمیم‌گیری حضور دارد استعلام‌ها برای صدور مجوز بررسی و پس از یک هفته پاسخ داده می‌شود و کاری که سرمایه‌گذار معمولا ۶ ماه تا یک سال معطل می‌ماند تا استعلام بگیرد ظرف یک هفته انجام و مجوز صادر می‌شود.

فدایی به بحث توزیع اعتبارات اشاره و توضیح داد: بخش عمده توزیع اعتبارات دستورالعمل توریع داده شده و در اختیارات استان نیست و بخش کمی از توزیع در اختیار استان است که بر اساس شاخص توسعه توزیع می‌شود که سعی می‌کنیم عدالت در توزیع اعتبارات باشد.

وی پیرامون جاده دره‌در که بر اثر سیل تخریب شده  و هنوز پس از سه سال اقدامی برای ساخت آن صورت نگرفته، گفت: پروژه‌هایی که بر اثر حوادث تخریب شدند اعتبارات خاصی دارند که هنوز به استان کرمان اعتباری در این خصوص ندادند.