فرماندارفسنجان:

به تصمیم قوه قضائیه برای برخورد با مفسدان احترام می‌گذارم

  • شناسه خبر: 49012
به تصمیم قوه قضائیه برای برخورد با مفسدان احترام می‌گذارم

فرماندار رفسنجان گفت: من شخصا به اقدام قوه قضاییه در برخورد با هر مفسده‌ای در هر جایی احترام می‌گذارم و پشتیبانی می‌کنم.

فرماندار رفسنجان گفت: من شخصا به اقدام قوه قضاییه در برخورد با هر مفسده‌ای در هر جایی احترام می‌گذارم و پشتیبانی می‌کنم.

به گزارش “روراستی” مجید فصیحی‌هرندی در آیین گرامیداشت سالروز ورود آزادگان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج)با حضور شفیعی مشاور استاندار و گروهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان اظهار داشت: سال۶۹ اولین گروهی که به آزادگی نائل شدند بچه‌های موصل بودند ما هم ظهر روز ۲۶ مرداد وارد ایران شدیم زمانی که وارد اسلام‌آباد شدیم در پادگانی که توسط منافقان اشغال شده بود مستقر شدیم تا کارهایمان انجام شود منتظر بودیم به خانواده‌هایمان بپیوندیم.
وی بیان داشت: اما گفتیم تا زمانی که به مرقد امام(ره) و به دیدار مقام معظم رهبری نرویم به خانه نمی‌رویم اسرایی بودند که بالای ۱۰ سال در اسارت به سر می‌بردند و اینکه افرادی که از خانواده دور هستند چرا چنین خواسته‌ای دارند جای مطالعه زیادی دارد چون خانواده را برای امری بزرگتر یعنی دفاع از ناموس و خاک وطن گذاشتند و رفتند که خواسته‌شان به لحاظ روان شناختی باید بررسی شود.
فرماندار رفسنجان ادامه داد: مسئولان در برابر این خواسته ما گفتند ما تحت فشار هستیم خانواده‌ها فکر می‌کنند ما شما را نگه داشتیم و منتظر دیدار هستند.
وی تصریح کرد: قرار شد گروه اول به دیدار مقام معظم رهبری و زیارت مرقد امام (ره)که یک ساختمان ساده بود و به شکل امروز نبود برویم، به مرقد امام که وارد شدیم دنیایی از احساسات از هرکس به چشم می‌خورد و بچه‌ها سرودی آماده کرده بودند که دو سال قبل از آزادگی‌مان در اردوگاه ساخته شده بود شامل چند عنصر از جمله پایداری و مقاومت ارادت به امام و پیروی از رهبری بود.

فصیحی‌هرندی خاطرنشان کرد: به دلیل طولانی‌بودن اسارت توفیق دیدار امام خمینی از ما گرفته شد سرود را در مرقد امام و پیشگاه مقام معظم رهبری و کرمانشاه خواندیم زمان سخنرانی رهبر زمانی که اسم امام آمد تمام جمعیت سرتا پا اشک شدند اما وقتی از سختی‌ها صحبت به میان آمد کسی گریه نکرد که این اتفاق مهمی است.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم جامعه خوب داشته باشیم از الگوهایی که داریم باید پیروی کنیم و به شهدا وفادار باشیم امروز متاسفیم از اینکه مسئولانی در نظام برای امری محاکمه می‌شوند که آن امور مورد قبول امام و رهبری و شهدا نیستند و آن هم امر دنیوی دست‌اندازی به بیت‌المال و خیانت به آرمان‌های ملی و دینی است، من شخصا به اقدام قوه قضاییه در برخورد با هر مفسده‌ای در هر جایی احترام می‌گذارم و پشتیبانی می‌کنم،  اگر برخوردها صحیح و درست و اصولی و بدون اغماض جناح و خطوط سیاسی باشند با هرکسی که خلاف کرده باید برخورد شود.

فرماندار رفسنجان بیان داشت: ما سرمایه‌های ارزشمندی برای انقلاب اسلامی هزینه کردیم ملت ما زجر کشیده و هنوز هم زجر می‌کشد و تحمل می‌کند امروز به جایی رسیدیم که خون شهدایمان ثمر داده و قدرت‌های بزرگ دنیا را به زانو در آورده‌ایم.
وی افزود: سرنگون‌کردن پهباد آمریکا توانایی ویژه می‌خواهد که ما به آن دست یافتیم.
وی در ادامه گفت: آزادگان رفسنجان «خانه آزادگان» برپا کردند هر ماه دور هم جمع می‌شوند این جلسات عادی و معمولی است ممکن است فرصت‌هایی در این جلسات به وجود آید  که به درد جامعه بخورد.

ضعف‌های کشور باید با تدبیر برطرف شود

احمد انارکی‌محمدی بیان کرد: تحریم‌هایی که آمریکا علیه ایران به وجود آورد همان این راه چهل ساله‌ای است که آمریکا ادامه می‌دهد و اقتصاد ما را نشانه گرفته است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در بحث امنیت حرف دارد و در حوزه تولید علم نانو و هسته‌ای جزء ده کشور برتر دنیا هستیم و به جایی رسیدیم که شرط را ایران باید برای مذاکره تعیین کند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ضعف‌هایی که در کشور وجود دارد و معیشت مردم را هدف گرفته باید با تدبیر برطرف شود.

وی با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی افزود: یاد حجت‌الاسلام ابوترابی سید آزادگان ایران را گرامی می‌دارم آزادگان ما در سراسر کشور از افتخارات ما هستند و در مسئولیت‌های مختلف خدمتگزاری می‌کنند و همان آزادگی و ظرفیتی که داشتند نگه داشته شده و در این جامعه با هزاران مشکل بهترین خدمت‌رسانان هستند.

انارکی‌محمدی در ادامه بیان کرد: با وجود تک‌محصولی بودن و مشکلات کشاورزی همه آزادگان دست به دست هم دهید صنایع پایین‌دستی مس را در شهر راه‌اندازی کنید و کمک به اشتغال و رونق اقتصادی شهرستان کنید بازار هم استقبال می‌کند.

وی یادآور شد: بعد از هشت سال اولین‌بار آزمون مس برگزار می‌شود و این بار از ظرفیت بومی استفاده می‌شود امیدواریم مکانیسمی برقرار شود که سالی دوبار این آزمون برگزار و نیروهای مورد نیاز به کار گرفته شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آزادگان رفسنجان قوه قضائیه مفسدان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • منتظر توکلی لاهیجانی

    کاش آقای فرماندار به افراد ی که در نزدیکی خودشان است بیشتر دقت میکردن و افرادی که چندین شغل و سمت دارن و از چند جای مختلف حقوق میگیرن و در عین واقعیت هیچ هم هستند به عنوان مفسد اقتصادی و دزدان بیت المال معرفی می کردند. آقایانی که کارمند دانشگاهی در رفسنجان هستن و حقوق میگیرن اما در مس کار میکنن و،حقوق آنجا را هم دریافت میکنن و عضو هیات علمی دانشگاه غیر انتفاعی دیگری هم هستن و علاوه بر آن در باشگاه مس هم حضور دارن که فرق توپ تنیس و فوتبال رو نمیدونن و علاوه بر آن اقتصاد مقاومتی را هم از طرف مس بر عهده دارد را هم مورد توجه قرار می دادند که مردم باور کنند فرماندار محترم رفسنجان واقعا دنبال مبارزه با مفسدان محلی و افرادی که حقوق بیت المال را پایمال می کنن هستند. با تشکر