عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت ۱۰۰ هزار میلیارد تومان یارانه کالای اساسی پرداخت کرده اما کالا با تورم ۴۸ درصد به دست مردم رسید که نشان می‌دهد بر اثر التهابات بازار و دلال‌بازی و حضور سودجویان این یارانه به مردم نمی‌رسد.

به گزارش “روراستی” احمد انارکی‌محمدی امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: بعد ازانقلاب از ناحیه دشمنان مشکلات زیادی در کشورمان ایجاد شد و در دولت روحانی مشکلات معیشتی برای خانواده های مستضعف پیش آمده است.

وی با بیان اینکه بدسلیقگی‌ها در برخی وزارتخانه‌ها بسیار فاجعه بار و جای تأسف دارد، اظهار داشت: تعدادی مدیران ناکارآمد مشکلاتی در حوزه دارو که از اساسی ترین کالاهاست به وجود آمده است و موجب ناامیدی مردم شده است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بخشی از پول بیت‌المال و حق مردم ناشی از وجود مدیران ناکارآمد ضایع شده که دولت باید اقدامات خوبی انجام دهد تا جلوی آن گرفته شود.

وی تصریح کرد: دولت ۱۰۰ هزار میلیارد تومان یارانه کالای اساسی پرداخت کرده اما کالا با تورم ۴۸ درصد به دست مردم رسید که نشان می‌دهد بر اثر التهابات بازار و دلال‌بازی و حضور سودجویان این یارانه به مردم نمی‌رسد.

انارکی‌محمدی خاطرنشان کرد: برخورد بسیار خوب و بدون تعارف رئیس قوه قضائیه بدون نگاه سیاسی و جناحی و با نگاه عدالت محوری موجب شده کسی جرأت نکند به بیت‌المال دستبرد بزند و حق مردم را پایمال کند.

وی عنوان کرد: تا پایان امسال ۸۰۰ نیرو جذب مس می‌شوند که عدالت در این خصوص صورت خواهد گرفت و از همه شهرستان نیرو جذب خواهد شد.

انتهای پیام/