یادداشت

فرهنگسراهای رفسنجان در مسیر گفتمان های ارزشی

  • شناسه خبر: 49323
فرهنگسراهای رفسنجان در مسیر گفتمان های ارزشی

فرهنگسراهای رفسنجان محلی برای گفتمان های ارزشی شده است.

فرهنگسراهای رفسنجان  محلی برای گفتمان های ارزشی شده است.

به گزارش “روراستی” این شهرستان مدتی است که در حوزه فرهنگی صاحب فرهنگسراهایی شده که کمتر کسی فکر می کرد روزی بالاخره رفسنجان هم جایگاه خود را در این حوزه پیدا کند.

فرهنگسراهای رسانه، جوان، ترنج و خیام چهار فرهنگسرای فعال هستند که محلی برای دورهمی هایی در حوزه خود هستند  و جایگاه بسیار

خوبی در بین اصحاب فرهنگ و هنر و سایرین پیدا کرده اند، دورهمی هایی که اکثرا نتایج آن منتج به پیشرفت در خصوص موضوع نشست شده و

اعضا برای دورهمی بعدی و بازخورد نتایج، لحظه شماری می کنند یعنی کاری بیهوده صورت نمی گیرد و وقت و زمان ارزشمند هدر نمی رود.

اما امروز مسئولان فرهنگسراهای یاد شده با حضور آقای شنبه ای مسئول فرهنگسراهای رفسنجان با اصحاب رسانه در «فرهنگسرای رسانه» دورهمی داشتند که ضمن آشنایی با یکدیگر رسالتی عظیم بر دوش خبرنگاران گذاشته شد که البته ارزش همکاری دارد و پیش از این هم همکاری هایی از سوی خبرنگاران با فرهنگسراها شده است.

قرار است این دورهمی ها با گفتمان هایی پیرامون مسائل ارزشی ادامه داشته باشد شاید تأثیرش در بلندمدت دیده شود.

یکی از مباحث ارزشمند و مهمی که امروز مطرح شد مسأله حجاب بود که بی شک از مهمترین مسائل روز فرهنگی جامعه به شمار می رود و نشان می دهد هدف بزرگی در این دورهمی ها دنبال می شود پس تنهایشان نگذاریم و با اطلاع رسانی های خود از برنامه های این جوانان پرانگیزه یاورشان باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان فرهنگسرای رسانه رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :