در رفسنجان

اختتامیه دومین جشنواره همدلی با همکاری سپاه و شهرداری برگزار شد+تصاویر

  • شناسه خبر: 49537
اختتامیه دومین جشنواره همدلی با همکاری سپاه و شهرداری برگزار شد+تصاویر

دومین جشنواره لبخند و همدلی با همکاری سپاه ناحیه و شهرداری و شورای شهر رفسنجان برگزار شد.

دومین جشنواره لبخند و همدلی با همکاری سپاه ناحیه و شهرداری و شورای شهر رفسنجان برگزار شد.

به گزارش “روراستی” عبدالرضا مغویی اظهار داشت: جشنواره لبخند و همدلی به همت شهرداری، شورای شهر و ناحیه مقاومت سپاه رفسنجان از سال گذشته در رفسنجان راه افتاده و هر پنج شنبه و جمعه ها در بوستان های سطح شهر برنامه های متنوع شاد فرهنگی برگزار می شود.

وی با اشاره به برخی برنامه های اجرا شده در این جشنواره بیان داشت: روحانیت در بحث مشاوره خانواده، تبیین گام دوم انقلاب، طب سنتی و…به شهروندان آموزش می دادند همچنین در حوزه فضای مجازی، آسیب های فضای مجازی، سواد رسانه ای و …آموزش هایی به شهروندان ارائه شد.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه رفسنجان ادامه داد: اجرای برنامه توسط گروه های هنری از جمله تئاتر دیگر برنامه های جشنواره بود و با حضور کارشناسان مشاوره کودک و برنامه ی ویژه کودکان و نوجوانان انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای تابستان هر هفته در یکی از بوستان های شهر این جشنواره برگزار شد و  قرار است هماهنگ کنیم یک برنامه بعداز ایام عزاداری امام حسین (ع) برگزار کنیم.

مغویی متذکر شد: در راستای اجرای جشنواره لبخند و همدلی هر زمان به ایام شهادت ائمه اطهار(ع) برخورد می کردیم با دعوت از روحانیان کشوری و مبلغان شهرستان ویژه برنامه شهادت آن امام همام برگزار می شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
جشنواره لبخند و همدلی رفسنجان سپاه رفسنجان شهرداریرفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :