سرپرست فرماندهی انتظامی رفسنجان:

ایستگاه های صلواتی برای مردم مزاحمت ایجاد نکند

  • شناسه خبر: 49590
ایستگاه های صلواتی برای مردم مزاحمت ایجاد نکند

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: بانیان ایستگاه های صلواتی در ایام محرم برنامه ریزی کنند که برای همشهریان مزاحمت ایجاد نشود.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: بانیان ایستگاه های صلواتی در ایام محرم برنامه ریزی کنند که برای همشهریان مزاحمت ایجاد نشود.

به گزارش “روراستی” سرهنگ کریمی ضمن آرزوی قبولی عزاداری ها در این ایام اظهار کرد: موکب ها و ایستگاه های توزیع شربت نذری را به سه دسته تقسیم کردیم یک دسته خودجوش است که همسایه ها و همچراغها با هم اقدام به توزیع نذری می کنند و یک دسته هیئت های عزاداری هستند که مکان مشخصی دارند.

وی ادامه داد: دسته سوم ایستگاه هایی است که توسط واحدهای صنفی ایجاد می شود و اقدام به توزیع چای و شربت صلواتی می کنند که طبق مصوبات جلسات متعدد آن چه برای ما مهم است روان سازی ترافیک در این ایام است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه بعضا شهروندان تماس می گیرند و از ترافیک ایجادشده از ناحیه توزیع شربت صلواتی گله مند هستند و پلس راهنمایی و رانندگی و پلیس پیشگیری وارد می شود، افزود: گاها مردم بیمار دارند یا کاری دارند که باید به سرعت انجام شود اما این ترافیک مانع از رسیدن  مقصدشان می شود.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی تعدد موکب ها مشکل ایجاد می کند اگرچه کسی مخالف این سنت نیست و بلکه کار مقبول و پسندیده ای هم است اما رفاه شهروندان نباید نادیده گرفته شود.

کریمی بیان داشت: بانیان این ایستگاه ها مدیریت ویژه ای در این خصوص داشته باشند که شهروندان و پلیس متضرر نشوند خیلی مسیرها منتهی به درمانگاههاست لذا شور حسینی باید آمیخته به شعور حسینی باشد و راه بدون ترافیک برای همشهری ها باز باشد.

وی تأکید کرد: کسانی که قصد راه اندازی موکب و ایستگاه دارند این موضوع را مد نظر قرار دهند و از ایجاد ترافیک خودداری کنند که هم کمک به مردم  و هم به پلیس است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
ایستگاه های صلواتی رفسنجان محرم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :