با حضور پرشور فوتبال دوستان برگزار شد

اولین فستیوال فوتبال مدارس فوتبال رفسنجان+تصاویر

  • شناسه خبر: 49597
اولین فستیوال فوتبال مدارس فوتبال رفسنجان+تصاویر

اولین فستیوال فوتبال و فوتسال مدارس فوتبال رفسنجان آغاز به کار کرد.

اولین فستیوال فوتبال و فوتسال مدارس فوتبال رفسنجان آغاز به کار کرد.

مسلم عباس آبادی در گفت وگو با خبرنگار “روراستی” اظهار داشت: اولین فستیوال مدارس فوتبال و فوتسال از رده سنی زیر ۷ سال تا زیر ۱۳سال (در ۶ رده سنی زیر ۹ سال زیر ۱۰ سال، زیر ۱۱سال، زیر ۱۲ سال و زیر ۱۳) سال آغاز شد.

وی ادامه داد: این فستیوال با حضور ۱۴ آکادمی فعال شهرستان از بین ۶۰۰ فوتبال آموز برای استعدادیابی استعداهای برتر برگزار و توسط مربیان باشگاه مس گزینش می شوند تا برای دور دوم استعدادیابی باشگاه مس استان و کشور انتخاب شوند.

دبیر هیأت فوتبال شهرستان رفسنجان عنوان کرد: تابستان ۱۶ آکادمی فعال در رفسنجان نوق و کشکوئیه رقابتی بین آن ها گذاشته شده که این رقابت صرفا برای گزینش بازیکنان است.

وی توضیح داد: آکادمی ها شامل مس رفسنجان ، فرهنگیان، میلان، فجر آلکان، شادروان میرزایی الف و ب، شهید رحیمی، ستارگان کویر، استعدادهیا برتر، کشکوئیه، شهدای نوق، قاسم آباد، خلیج فارس، علوم پزشکی و یک گروه متفرقه هستند که گزینش می شوند.

عباس آبادی خاطرنشان کرد: این فستیوال به همت کمیته آموزش و کمیته جوانان استعدادایابی هیئت فوتبال برگزار می شود و کل میزبانی به عهده هیأت فوتبال است که روزهای ۱۲ و ۱۳ شهریور در چهار زمین ورزشگاه تختی در دو گروه ۶ نفره رقابت می کنند.

وی یادآور شد: افتتاحیه بین ۱۴ تیم با حضور مسئولان پیشکسوتان و خانواده ها صبح امروز برگزار شد.

عباس آبادی افزود: از کل آمار تقریبی ۳ هزار و ۵۰۰ نفر فوتبال آموز در سطح شهرستان فعالیت می کنند که بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر توسط مربیان استعدادیابی شدند که در این فستیوال غربالگری می شوند.

وی اذعان داشت: از هر ۷۰۰ نفر ۷۰ نفر استعداد ناب داریم که اگر از این ۷۰ تا ۱۰ نفر علی سامره بسازیم کار بزرگی انجام دادیم.

سید امیر رضا حسینی رئیس هیأت فوتبال شهرستان هم اظهار کرد: امسال چهار تیم برای مسابقات آبشار عاطفه ها به قائم شهر اعزام شدند که سه نفر از این بچه ها برای تیم ملی آبشار عاطفه ها انتخاب شدند که رده سنی زیر ۱۳ سال بودند.

وی تأکید کرد: هدف برد و باخت نیست و تنها هدف استعدادیابی است حدود هشت ماه فعالیت هیأت فوتبال برای ایجاد فونداسیون بوده و چشم انداز خیلی خوبی در انتظار هیأت است پلکان های ورزشگاه تختی پس از سال ها امروز پر شده که جای امیدواری است همه با پیشانی بند یاحسین آمدند و جو معنوی  ایجاد شد.

حسینی تصریح کرد: این شور و اشتیاق اگر تداوم داشته اشد و حمایت شود خیلی خوب است ضمن اینکه امام جمعه، بخشدار، نیروی انتظامی، نماینده، فرماندار و…تاکنون حمایت کردند که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
آکادمی رفسنجان فستیوال فوتبال فستیوال فوتسال فوتبال رده های سنی هیأت فوتبال رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی عبدالحسینی

    افرین این میشه امید این میشه نشاط این میشه اینده ای سالم تر