با معرفی نفرات برتر

مسابقات قرآن مس با ۳۰۶ نفر برتر به ایستگاه ششم رسید

  • شناسه خبر: 49666
مسابقات قرآن مس با ۳۰۶ نفر برتر به ایستگاه ششم رسید

آیین اختتامیه مسابقات قرآن مس برگزار شد.

آیین اختتامیه مسابقات قرآن مس برگزار شد.

به گزارش “روراستی” محمدرضا رجب‌پور با اشاره به برگزاری ششمین مسابقه قرآنی مس اظهار کرد: این دوره ویژه دانش‌آموزان و حفظ جزء ۳۰ قرآن بود که۶۷۱ نفر از شهرهای رفسنجان، انار، کشکوئیه، سرچشمه و نوق شرکت کردند که ۴۳۱ نفر از رفسنجان،۸۴ نفر از انار، ۲۱ نفر از سرچشمه، ۸۰ نفر از کشکوئیه و ۵۵ نفر از نوق شرکت داشتند.

مدیر روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان بیان کرد: از این تعداد ۳۰۶ نفر به مرحله قرعه‌کشی راه یافتند که ۲۱۴ نفر از رفسنجان، ۳۷ نفر از انار، ۱۰ نفر از سرچشمه، ۲۲ نفر از کشکوئیه و ۲۳ نفر از نوق هستند.

وی تصریح کرد: در بین شرکت‌کنندگان دو نفر از خواهران روشن‌دل به نام‌های فاطمه حسن‌حیدری وفاطمه عرب حضور داشتند که به پاس این حضور کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی به آنها اهدا می‌شود.

حسین تقوی‌نژاد با قدردانی از مدیریت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان بیان کرد: توفیق پا گذاشتن در این عرصه قرآنی که نصیب آدم می‌شود جای شکر دارد دانش‌آموزان در کنار حفظ قرآن و و معانی و تدبر در  قرآن به آن عمل کنند و نتیجه اش در رفتارها مشخص شود.

مدیر آموزش  و پرورش رفسنجان خاطرنشان کرد: در جامعه اسلامی باید رفتارمان اسلامی و قرآنی باشد قرآن هم به بعد فردی و هم اجتماعی انسان توجه کرده کسانی که تربیت قرآنی دارند در طول تاریخ بیشمار هستند که نمونه بارز آن امام علی(ع) است که باید به عنوان الگوهای ما باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اختتامیه دوره ششم مسابقات قرآن مس رفسنجان مس سرچشمه رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :