با زیربنای 1300 مترمربع

آموزشگاه خیرساز در رفسنجان کلنگ زنی شد+عکس

  • شناسه خبر: 49806
آموزشگاه خیرساز در رفسنجان کلنگ زنی شد+عکس

آموزشگاه خیرساز ۱۲ کلاسه با اعتبار ۴ میلیارد تومان در رفسنجان کلنگ زنی شد.

آموزشگاه خیرساز ۱۲ کلاسه با اعتبار ۴ میلیارد تومان در رفسنجان کلنگ زنی شد.

به گزارش “روراستی” صبح امروز با حضور مسئولان کلنگ احداث آموزشگاه ۱۲ کلاسه در دو طبقه با زیربنای یک هزار و ۳۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت دو هزار و ۲۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان به زمین زده شد.

حسین تقوی رئیس آموزش و پرورش رفسنجان در آیین کلنگ زنی این آموزشگاه اظهار داشت:زمانی که بحث از توسعه و پیشرفت می‌کنیم این مهم بدون زیربنا امکان‌پذیر نیست و زیربنای همه آنها آموزش پرورش است که به تولید فکر و اندیشه و نیروی انسانی می‌پردازد.

وی بیان داشت: امروزه سرمایه، فکر و اندیشه و ایده است که اگر نباشد هر گونه توسعه‌ای بی‌معناست متاسفانه آموزش و پرورش که مرکز پرورش نیروی انسانی در وهله اول قبل از آموزش عالی است و کارش کشف و تولید و پرورش استعدادهاست مورد کم لطفی قرار گرفته است.

رئیس آموزش و پرورش رفسنجان ادامه داد:در شهرستان رفسنجان بزرگترین مشکلات را در زمینه آموزش و پرورش داریم در خصوص اماکن آموزشی رتبه خوبی نداریم مدارس فرسوده مشکلاتی ایجاد کرده که اگر همت خیران نبود مشکلات ما روز به روز بیشتر می‌شد.

وی ضمن اشاره به کمبود نیروی انسانی در مدارس رفسنجان عنوان کرد: در رفسنجان کلاس هایی با ۴۰ تا ۴۵ دانش آموزش داریم که بازدهی مناسبی نخواهند داشت.

تقوی در ادامه توضیح داد: از سال‌های قبل استارت دانشگاه فرهنگیان برای رفسنجان خورده بود و نماینده پیگیری کرد تا مجوز احداث آن اخذ شد با توجه به اینکه رتبه‌های خوب کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می‌شوند دانش‌آموزان مستعد به سمت دانشگاه فرهنگیان می‌روند و دانشگاه هم باید توان تربیت این نیروها را به عنوان نیروهای متعهد و متخصص داشته باشد.

به گزارش روراستی، آموزشگاه خیرساز تا پایان شهریور سال ۹۹ آماده بهره برداری خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آموزش و پرورش خیران مدرسه ساز دانشگاه فرهنگیان رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :