امام جمعه رفسنجان:

دولتمردان دل از غربی ها ببرند و به توان داخل تکیه کنند

  • شناسه خبر: 49840
دولتمردان دل از غربی ها ببرند و به توان داخل تکیه کنند

امام جمعه رفسنجان گفت: آمریکا در جنگ اقتصادی علیه ایران شکست خورد و نتوانست به اهداف خود برسد امیدواریم مسئولان با دل بریدن از غربی‌ها به توانمندی‌های درون کشور تکیه کنند.

امام جمعه رفسنجان گفت: آمریکا در جنگ اقتصادی علیه ایران شکست خورد و نتوانست به اهداف خود برسد امیدواریم دولتمردان با دل بریدن از غربی‌ها به توانمندی‌های درون کشور تکیه کنند.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در خطبه‌های امروز نماز جمعه با قدردانی از حضور مردم در مساجد و حسینیه‌ها و تکایا در مجالس عزای امام حسین(ع) اظهار داشت: با تلاش نیروی انتظامی کمترین ناامنی را در این ایام نداشتیم.

وی بیان داشت: امام راحل برای اقتدار همه‌جانبه در ابتدای انقلاب و شکل‌گیری حکومت جمهوری اسلامی دستور دادند نیروهای سه گانه سپاه تشکیل شود سپاه نهادی کاملا جوشیده از بطن انقلاب است که هم نیروی زمینی، دریایی، هوافضا و بسیج دارد و چندین میلیون انسان در داخل کشور زیرپوشش خود قرار داده و اقتدار بزرگ در کنار سایر نیروهای مسلح ایجاد کرده است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: حزب‌الله و مقاومت نمی‌ترسد اما دشمن می‌ترسد چون دشمن دنیا را دارد ما معتقدیم از طریق دنیا به آخرت می‌رسیم بنابراین باید از فرهنگ عاشورایی بیشتر درس بگیریم.

وی گام سوم تعهدات برجامی را یادآور شد و گفت: ما هیچ دستاوردی از برجام نداشتیم خیلی از افرادی که خیرخواه بودند گوش شنوایی ندیدند دولتمردان کارنامه ناکارآمدی دارد دولت بایستی کاری می‌کرد که مردم نسبت به عملکرد آن‌ها دعای خیر کنند دولت برای همه است هشت سال مملکت ما در گرو دولتی بود که رای از مردم گرفتند در باقیمانده عمر خود خدمت خالصانه و صادقانه کند و مردم را از زندگی فلاکت بار نجات دهد از آمارهای بد غلط هم پرهیز کنند چون تورم سر سفره مردم دیده می‌شود.

رمضانی‌پور تصریح کرد: آمریکا در جنگ اقتصادی علیه ایران شکست خورد و نتوانست به اهداف خود برسد امیدواریم دولتمردان با دل بریدن از غربی‌ها به توانمندی‌های درون کشور تکیه کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دلالی در بازار ما بالارفته و کاهش تولید را داریم، ادامه داد: امسال به عنوان سال تولید ملی نامگذاری شده و تولیدات ما در اندازه نیاز کشور است اما از طرفی واردات داریم وابستگی این واردات به چه کسانی است.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: مجلس و دولت برای اشتغال کاری نکردند که هیچ بلکه با این دلالی‌ها و واردات شغل‌ها ریزش کرده دلار دولتی به جیب سودجویان رفته و کسی جلودار آن نیست  کشاورز، صنعتگر و تولیدکننده رنج می‌برد چون نمی‌تواند پول بیمه بپردازد و حقوق کارگران خود را تأمین کنند.

وی متذکر شد: عملکرد بد مدیریت به اقشار جامعه ضرر می‌رساند دولت در راستای حفظ و حمایت از تولید اقدام جانانه کند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آمریکا تولید داخلی دولت رفسنجان نمازجمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :