معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان:

کلینیک های دانشگاه علوم پزشکی سامان دهی می شوند

  • شناسه خبر: 49981
کلینیک های دانشگاه علوم پزشکی سامان دهی می شوند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از سامان دهی کلینیک های این دانشگاه خبر داد و گفت: کلینیک سلامت در اولویت بوده و بیماری های خاص و کلینیک مدرس در نوبت بعدی هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از سامان دهی کلینیک های این دانشگاه خبر داد و گفت: کلینیک سلامت در اولویت بوده و بیماری های خاص و کلینیک مدرس در نوبت بعدی هستند.

محمدرضا میرزابیگی در گفت وگو با خبرنگار “روراستی” اظهار داشت: به دنبال سامان دهی کلینیک های ویژه دانشگاه از کلینیک سلامت که مشکلات خاص خود را  شامل روشنایی و محوطه سازی بیرون بود  آغاز کردیم که قرار بود از دوماه پیش کار محوطه سازی و ایجاد پارکینگ تمام شود که بنا به دلایلی میسر نشد اما امیدواریم  تا دو هفته آینده محوطه سازی انجام شود.

وی ادامه داد: در بخش پذیرش نرم افزارهای خوبی آماده شده و به چهار روش اینترنتی، تلفن و نرم آفزاری نوبت دهی انجام می شود و زمانی که بیمار نوبت دریافت کرد و وارد پذیرش شد در حد ۳۰ ثانیه نوبتش را اخذ کرده و به پزشک مراجعه می کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان پیرامون ارتباط منشی ها با مردم رعایت عدالت را نکته کلیدی کار عنوان کرد و هرگونه ارتباط مالی بیمار با منشی یا پزشکان را ممنوع دانست و گفت: حتی اگر برای تشکر به عنوان هدیه باشد نباید چنین موردی وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: رضایتمندی هدف ماست اما مردم واقع بین باشند مشکلات وجود دارد هر جا برویم اشکالات خاص خود را دارد اما جاهایی که اشکالات بسیار بزرگ است و به ضرر بیمار تمام می شود مردم حتما به ما گزارش دهند.

میرزابیگی در ادامه خاطرنشان کرد: کلینک های بیماری های خاص و مدرس در نوبت بعدی سامان دهی قرار دارند.

وی در خصوص عدم حضور پزشکان و یا ترک مطب در بین ویزیت اظهار کرد: پزشکی که نخواست حضور یابد باید ۷ صبح اطلاع دهد که آن روز در سامانه نوبت دهی نامش نباشد چنانچه این موضوع از سوی پزشک مربوطه رعایت نشود هر ضرری باشد با اخطار کتبی روبرو می شوذ و در پرونده پزشک درج می شود.

میرزابیگی اضافه کرد: پزشکان بایستی ساعت حضور و تعداد روزهایی که هستند را اعلام کنند، اما پزشکانی که بین ویزیت، مطب را ترک می کنند ممکن است جان یک شخص در خطر باشد یا برای اتاق عمل باید مطب را ترک کند که این عذر پذیرفته است.

وی متذکر شد: در حال حاضر کمبود پزشک نداریم و تا یک ماه و نیم دیگر  پزشک جدید ارتوپد، زنان، داخلی و اطفال وارد سیستم می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بیماری های خاص رفسنجان کلینیک سلامت کلینیک ویژه گلینیک مرادی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :