شهردار رفسنجان با اشاره به آغاز نصب تصاویر شهدا در بسیاری از میادین شهر طی یک ماه اخیر گفت: در طول یکسال و نیم گذشته نزدیک به ۵۰ کوچه و خیابان به نام شهدای گرانقدر رفسنجان نامگذاری شده است.

به گزارش “روراستی” محمدرضا عظیمی‌زاده با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: از ابتدای دوره مدیریت شهری جدید و به منظور پاسداشت یاد شهیدان والامقام، بسیاری از میادین و معابر شهر را به نام و تصاویر شهدا مزین کردیم.

شهردار رفسنجان با بیان اینکه نصب تصاویر شهدا در میادین آغاز شده و در هفته دفاع مقدس به طور کامل از آنها رونمایی می‌شود، ادامه داد: تصاویر زیبای شهیدان حسینی، شهید میرزابیگی، شهید میرافضلی، شهید علی یزدی‌پور، شهیدان امراللهی، شهید کاظمی، شهید ذکریا، شهید محمدی‌نسب، شهیدان امینی و شهیدان زینلی آماده و تعدادی از آنها نصب شده یا در حال نصب و اجراست.

وی با اشاره به نصب المان شهدا در تقاطع خیابان شهید شفیعی با بستان به بهسازی میدان شهدای رحمت‌آباد نیز اشاره کرد و گفت: بهسازی این میدان با حفظ اصالت آن و همچنین بهره‌مندی از اشعار و توصیفات متناسب با شهیدان بزرگوار سال گذشته اجرا شد.

عظیمی‌زاده تصریح کرد: یادمان شهدای مدافع حرم نیز طراحی شده و به‌زودی در محل زیرگذر شهدای مدافع حرم واقع در بلوار خلیج فارس اجرا می‌شود.

وی با ابراز امیدواری اینکه با این اقدام ارزشمند که بی‌شک رضایت خانواده و همرزمان شهدا را نیز به دنبال داشته باشد، افزود: امید است شاهد بهره‌مندی از برکات حاصله از این حرکت زیبنده در شهر باشیم.

عظیمی‌زاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش اعضای کمیته نامگذاری شهرداری و به همت اعضای محترم شورای اسلامی شهر، در یکسال و نیم گذشته نزدیک به ۵۰ کوچه و خیابان به نام شهدا نامگذاری شده است.

انتهای پیام/