امام جمعه رفسنجان:

رویکرد جدید دستگاه قضا برای غیرانقلابی ها ناخرسندی ایجاد کرده است

  • شناسه خبر: 49990
رویکرد جدید دستگاه قضا برای غیرانقلابی ها ناخرسندی ایجاد کرده است

امام جمعه رفسنجان گفت: رویکرد جدید دستگاه قضایی برای غیرانقلابی ها ناخرسندی ایجاد کرده است.

امام جمعه رفسنجان گفت: رویکرد جدید دستگاه قضایی برای غیرانقلابی ها ناخرسندی ایجاد کرده است.

به گزارش ” روراستی ” حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نمازجمعه رفسنجان ضمن دعوت همگان به تقوای الهی و رعایت نظم و حدود و مقررات همچنین همگان را به اصلاح ذات البین دعوت کرد و به موضوع حذف نام مبارک شهدا از خیابان ها و کوچه های رفسنجان اشاره کرد و اظهار داشت: از آنجا که شهردار رفسنجان برای آبادانی شهر تلاش می کند اما به شهردار اخیراً مواردی را گفتیم و وی اصلاح کردند، از زحمات شهردار تقدیر و تشکر می کنیم و باید به ایشان روحیه دهیم که بیشتر تلاش کنند اما اینکه فردی در حال برداشتن نام مبارک شهید از خیابان ها و کوچه های شهر است، چه غرضی وجود دارد که نام مبارک شهید را حذف می کنید.
وی به آغاز سال تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان اشاره کرد و افزود: دست معلمان را می بوسیم و افتخار می کنیم که این افراد ۹ ماه خود را برای تعلیم و تربیت فرزندان ما آماده کردند آها معلم هستند و علاوه بر تدریس کلاسی می توانند تربیت اسلامی، اخلاق و معنویت و عبادت ها را هم یاد بدهند معلمانی که این دروس را می دهند معلمان خیر هستند و برای تربیت فرزندان و جوانان باید خوراک معنوی را بدهیم.
رمضانی پور بیان کرد: از طرفی اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که باید از وزارتخانه کلید بخورد و ابلاغ شود سوال این است که چند سال از ابلاغ اجرای این سند دارد می گذرد؟ اگر واقعا کار بااهمیتی است وزرای قبلی و وزیر جدید چه قدمی و گامی در این رابطه برداشتید؟ در حالی که سند ۲۰۳۰ غربی و اروپایی را مخفیانه اجرا می کنید واقعا از دولت و رئیس جمهور می پرسیم چرا این قدر این وزارتخانه باید لغزنده باشد و مهمترین وزیر در کشور وزیر آموزش و پرورش است چرا به این وزراتخانه کمتر بها می دهید؟
وی شهادت امام سجاد (ع) را در سال ۲۵ قمری تسلیت گفت و افزود: ایشان شیعه را بازسازی کردند و راه اسلام را هموار و زمینه رشد افراد در جامعه را فراهم کردند.
امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: راهپیمایی اربیعن حسینی زمینه ساز تمدن اسلامی است و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در جمع موکب داران عراقی فرمودند جان و دل دو ملت ایران و عراق به هم پیوند خورده و قرن ها است که روابط بین ملت ها همیشه حاکم بوده است و راهپیمایی اربعین روز به روز جهانی تر خواهد شد.
وی ادامه داد: امام صادق(ع) هرموقع برای رفتن به زیارت امام حسین(ع) اگر دیر می شد نائب می گرفت لذا افرادی که نمی توانند بروند نائب بگیرند و بفرستند؛ همچنین موکبِ اسکان خیلی در آنجا اهمیت دارد و می تواند زائر را بهره مند کند.
رمضانی پورر ادامه داد: رهبری در درس خارج فقه فرمودند: هیچ مذاکره ای در هیچ سطحی بین مسئولان ایران و مسئولان آمریکا اتفاق نخواهد افتاد و نیز فرمودند راه علاج مشکلات کشور تکیه بر مردم و جوانان و جدی گرفتن ظرفیت های داخلی است و امید که مسئولان ما توجه کنند و اخیراً هم مسئولان گام هایی در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و توجه به شرکت های دانش بنیان برداشتند.
امام جمعه رفسنجان گفت: رویکردهای دستگاه قضا موجی از خرسندی و رضایتمندی در بین مردم ایجاد کرده اما یک ذره هم برای برخی که غیر انقلابی اند ناخرسندی ایجاد کرده و می خواهند بحث را سیاسی و جنجال آفرینی کنند و می خواهند داماد وزیر، پسر و دختر وزیررا مظلوم معرفی کنند؛ طرف صدها میلیارد از راه قاچاق و فروختن داروی مورد نیاز مردم ثروت نامشروع جمع آوری کرده و حال می گویند چرا الان باید دستگیر شود و پاسخگو باشد؟! لذا هیچکس نمی خواهد دولتمردان آلوده به مفاسد اقتصادی باشند اما با این وجود از رییس دستگاه قضا در رابطه با مبارزه با فساد اقتصادی حمایت می کنیم.
وی سالروز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس را گرامی داشت وافزود: ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ سالروز جنگ و بیداری شما ملت بود و شما مردم به شکل های مختلف در برابر دشمن ایستادگی کردید و دشمن را از تجاوز به خاک ایران ناکام گذاشتید و لذا حماسه ایستادگی و مقاومت شما مردم مومن در طول ۸ سال جنگ که به یکی از پدیده های نادر تاریخ تبدیل شده و آن مقاومت امروز گسترش و مقاومت را صادر کرده ایم؛ دفاع از مقاومت و ارزش ها، از آرمان ها و تأمین امنیت پایدار و خودکفایی و قابلیت مدیریت عظیم رهبری را به رخ جهانیان کشاندیم و امروز از اقتدار بزرگ برخورداریم.
امام جمعه رفسنجان به پیام قدرت مقاومت انصارالله یمن به قلب صنعتی ۵۰۰ میلیارد دلاری بن سلمان ملعون در عربستان اشاره و بیان کرد: این پیام تمام معادلات آنها را به هم ریخت و یک حرکت از طریق حمله پهبادی، زمینی و موشکی قدرت انصارالله را ببینید که توانستند جلوی صادرات بیش از ۵ میلیون بشکه نفت را بگیرند که می تواند در زمان های دیگر جلوی صادرات نفت را به طور کامل بگیرد.
وی اضافه کرد: رئیس جمهور روسیه که فردی مسیحی است در دیدار با سران ایران و ترکیه و عربستان در ترکیه به سران عربستان توصیه کرد که شما به قرآن عمل کنید و گفت چرا متحد نیستید و دست به دست هم نمی دهید و به قرآن عمل نمی کنید در حالی که این دستور به کشورهای اسلامی نادیده گرفته شده است.
وی همچنین به موضوع اخراج جان بولتون توسط رئیس جمهور آمریکا که برای اعمال فشار به ایران وی را اخراج کرد اشاره داشت و بیان کرد: رئیس جمهور امریکا وی را اخراج کرد نه تنها فشارها به ایران کاهش یافت بلکه آنها کاری نمی توانند بکنند ما سلاح مقاومت را داریم.
انتهای پیام/

برچسب ها:
حذف نام شهدا دستگاه قضا رفسنجان مفاسد اقتصادی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :