همزمان با سراسر کشور

زنگ مهر و مقاومت در مدارس رفسنجان نواخته شد+تصاویر

  • شناسه خبر: 50116
زنگ مهر و مقاومت در مدارس رفسنجان نواخته شد+تصاویر

زنگ مهر و مقاومت در مدارس شهرستان رفسنجان نواخته شد.

زنگ مهر و مقاومت در مدارس شهرستان رفسنجان نواخته شد.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دخترانه رضویه اظهار کرد: امروز ایران به عنوان یک کشور شیعی مقتدر نظامی، اقتصادی است به ویژه در جنگ اقتصادی میدان‌های بزرگی برای کار اقتصادی داریم اما خوب مدیریت نشده و از آن استفاده نکردیم وگرنه قدرت اقتصادی برتر منطقه هم می‌توانیم باشیم.

وی بیان کرد: کشور ایران کشوری غنی و توانمند است و شما دانش‌آموزان که یکی از دو بال علم هستید می‌توانید با درس خواندن به کشورمان کمک کنید و اقتدار علمی برای کشور به ارمغان بیاورید کشور ما امروز به دانشمند متعهد، متخصص و دلسوز و دلداده کشور نیاز دارد و بستر پیشرفت علمی کشور بسیار زیاد است.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به روایات تصریح کرد: در یادگیری علم و ادب باید تمام توان خود را با جدیت و انگیزه گذاشت.

مجید فصیحی‌هرندی فرماندار رفسنجان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هر کس در هر گوشه از کشور می‌تواند خدمت کند و کسی که در راه تعلیم و تربیت گام برداشته در مسیر تعالی و تکامل بشریت کار می‌کند.

وی بیان داشت: جامعه به همه مهارت‌ها نیازمند است و در وجود تمام دانش‌آموزان توانی ا ست که می‌تواند نیاز جامعه را برآورده سازد.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: معلمان ایثارگرانه مانند شمعی برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان می‌سوزند دانش‌آموزان باید قدر این ایثارگری را با تلاش کوشش و جدیت بدانند تا آینده کشورمان را بسازند ما هم با تصمیماتی که در شورای آموزش و پرورش می‌گیریم شرایط آموزش را بهتر از قبل فراهم می‌کنیم.

حجت‌الاسلام علی هاشمیان بیان کرد: اولین محیطی که انسان با اجتماع آشنا می‌شود مدرسه است لذا باید دانش‌اموزان را اجتماعی تربیت کرد تا نسبت به پیرامون خود دغدغه‌مند باشند و بدانند هر جا کوتاهی دیدند حق اعتراض دارند.

وی افزود: در کلاس انشاء دانش‌آموزان مجاز باشند نسبت به مدرسه، مدیر، معلم، شورای شهر و …حرف بزنند و مدیر هر جا مربوط به شورا است به ما انتقال دهند همچنین کاری کنید که فرهنگ کتابخوانی در مدارس رونق یابد چون فرهنگ کتابخوانی در بین مردم ما افول کرده که باید از مدرسه به خانواده ترویج یابد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دفاع مقدس رفسنجان زنگ مهر مدرسه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :