16 آبان تا 16 آذر

دومین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 50172
دومین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان برگزار می شود

دبیر دومین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان گفت: ۱۶ آبان تا ۱۶ آذر دومین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان برگزار می شود.

دبیر دومین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان گفت: ۱۶ آبان تا ۱۶ آذر دومین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان برگزار می شود.
به گزارش “روراستی” رفیعی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دومین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان به همت شهرداری و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار می شود.
وی ادامه داد: از اول مهرماه ثبت نام شرکت کنندگان در خانه خیام که محل دبیرخانه این المپیاد است شروع شده و تا ۲۰ مهرماه ادامه دارد.
دبیر دومین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان تصریح کرد: افتتاحیه مسابقات ۱۶ آبان به مناسبت آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی موعود(عج) خواهد بود که به مدت یک ماه به طول می انجامد و اختتامیه مسابقات ۲۱ آذرماه برگزار می شود.
وی بیان کرد: رشته های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، دوچرخه سواری، ورزش باستانی، دارت، دوومیدانی و اسکیت هشت رشته ای هستند که در این المپیاد ورزشی با حضور خانم ها و آقایان برگزار می شود.
رفیعی با اشاره به اینکه سال گذشته ۷۰۰ نفر در این المپیاد شرکت کردند، افزود: پیش بینی می کنیم امسال بیش از یک هزار نفر شرکت کنند و امیدواریم مسابقاتی در خور شأن رفسنجان برگزار کنیم.

۲۲ محله در المپیاد شرکت خواهند داشت
وی توضیح داد: چون مسابقات تحت عنوان محلات است قرار است شرکت کنندگان به نام همان محله شرکت کنند محلات شهر را به ۲۲ محله تقسیم بندی کردیم که شامل چهار شهرک و ۱۸ محله است و محدودیتی هم برای تعداد تیم های یک محله وجود ندارد ممکن است هر محله تا سه تیم هم داشته باشد.
رفیعی با اشاره به این مطلب که ورزش باستانی به عنوان رشته اختصاصی و سنتی و رسمی کشور است در زورخانه انجام می شود، ابراز داشت: حدود ۱۲ تا ۱۳ زورخانه رقابت در این رشته را پذیرا هستند و رشته والیبال در سالن تختی، فوتسال در زمین چمن کوچک ورزشگاه تختی، رشته تنیس در سالن تنیس، دارت در خیابان بنفشه، دوومیدانی، اسکیت و دوچرخه هم در بلوار زیتون برگزار می شود.

برگزاری مسابقه دوچرخه سواری بانوان در مجموعه ورزشی هلال احمر
وی خاطرنشان کرد: مسابقات دوچرخه سواری بانوان در مجموعه ورزشی هلال احمر برگزار خواهد شد.
دبیر دومین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان جوایز انفرادی را به ترتیب نفر اول تا سوم ۳۰۰ هزار تومان، ۲۰۰ هزار تومان و ۱۰۰ هزارتومان عنوان کرد که به همراه مدال و حکم قهرمانی اهدا می شود و اضافه کرد: جوایز قهرمانان تیمی نیز به ترتیب اول تا سوم سه میلیون تومان، دومیلیون تومان و یک میلیون تومان است.
انتهای پیام/

برچسب ها:
المپیاد ورزشی رفسنجان شهرداری محلات رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :