مدیر سازمان ایمنی جهانی در wso اتریش:

۳٫۹۹ درصد اقتصاد جهان در اثر حوادث از دست می رود

  • شناسه خبر: 50211
۳٫۹۹ درصد اقتصاد جهان در اثر حوادث از دست می رود

مدیر سازمان ایمنی جهانی WSO در اتریش گفت: ۳٫۹۹ درصد اقتصاد جهان در اثر حوادث و بیماری‌های شغلی از دست می‌رود.

مدیر سازمان ایمنی جهانی WSO در اتریش گفت: ۳٫۹۹ درصد اقتصاد جهان در اثر حوادث و بیماری‌های شغلی از دست می‌رود.

به گزارش “روراستی” مجید علیزده در حاشیه ا‌ولین استارت‌آپ ویکند ایمنی در سرچشمه رفسنجان با بیان اینکه آهنگ مرگ در شغل زیاد است که باید آن را کُند کنیم، اظهار داشت: ما در سیستم ایمنی نیاز داریم با هم باشیم اگر این اتفاق بیفتد از داستان ایمنی هم لذت خواهیم برد.

وی با اشاره به آماری از جان دادن افراد در حوادث عنوان کرد: ۲۵ درصد اقتصاد جهان در دست آمریکا است از این ۲۵ درصد چیزی حدود ۱۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد دلار درآمد سالانه این کشور است و ۱.۸ درصد این درآمد صرف حوادث و بیماری‌های شغلی می‌شود.

علیزاده ادامه داد: ۳٫۹۹ درصد اقتصاد جهان در اثر حوادث و بیماری‌های شغلی از دست می‌رود چرا برای جلوگیری از هدر رفت این اقتصاد سرمایه گذاری نکنیم در حالی که با اقدام کوچک می‌توان جلوی آن را گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ارزش این استارت‌آپ ایمنی این است که با چه فونداسیون و چه اساسی سبب شویم که انسان‌ها در پایان شیفت کاری شان سالم به خانه برگردند؛ یکی از اولین و مهمترین موضوعاتی که سبب می‌شود سطح ایمنی در هر جایی از کره خاکی افزایش پیدا کند تکنولوژی است و طبیعتا تکنولوژی به تنهایی کفایت نمی‌کند، باید به موازات استانداردها حرکت کنیم.

علیزاده اظهار کرد: اگر قرار است در زمینه ایمنی ارتقای سطح فرهنگ را داشته باشیم باید بر قلب و ذهن انسان‌ها انرژی صرف کنیم، اولین پیشرفت به مباحث «ایمنی، بهداشت، محیط زیست» پرداختن به تکنولوژی‌های نوین است.

علیزاده با تأکید بر اینکه معدن هوشمند، ایمنی هوشمند هم می‌خواهد و نیاز دارد، اضافه کرد: هدف ما این است که خریدار تکنولوژی نباشیم و هدف این استارت‌آپ ایمنی این است که از دانش جامعه خود استفاده حداکثری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ما برای اینکه به هدفمان برسیم ایمنی هوشمند لازم داریم و هدف ما در بخش اشتغال این است که کلیه مردان و زنان شاغل در پایان ساعت کاری به سلامت به منزل برگردند لذا تصمیم در این هدف باید با ابزاری مانند تکنولوژی به این هدف برسیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اتریش تکنولوژی حوادث رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :