امام جمعه رفسنجان:

باید مطیع محض ولایت فقیه باشیم

  • شناسه خبر: 50257
باید مطیع محض ولایت فقیه باشیم

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر غیر از راه ولایت گام برداریم جزء مشرکان خواهیم بود.

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر غیر از راه ولایت گام برداریم جزء مشرکان خواهیم بود.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: رزمندگان ما با تاکتیک‌هایی که در هشت سال دفاع مقدس داشتند جنگ را اداره کردند و نگذاشتند یک وجب خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد اگرچه یک هزار میلیارد دلار خسارت و ۱۸۰ هزار شهید دادیم اما امروز فقط یک انقلاب بزرگ به وسعت همه دنیا فعالیت می‌کند و میدان‌های مقاومت با الگوپذیری از انقلاب اسلامی گسترش پیدا کرده است آن روز سیم خاردار نداشتیم اما امروز موشک باور ۳ داریم و دشمن به اهداف خود نرسیده است.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: در جنگ اقتصادی هم باید رزمند و فداکار باشیم در زمان اداری فقط نمی‌توان به امور مردم رسیدگی کرد باید وقتی فراتر از وقت اداری برای خدمت به مردم صرف شود.

وی با تأکید بر اینکه فساد نباید در دستگاه‌های اداری ما وجود داشته شد، افزود: هدف باید پیشگیری باشد اگر فساد رخنه کرد دیگر فایده ندارد کسی که ۲۰ سال وزیر، معاون یا هر مسئولیت دیگری دارد رد پایش در فساد باشد ‌دستگیری او که در این مدت بهره‌برداری کرده هنر نیست.

رمضانی‌پور با اشاره به روایاتی از ائمه اظهار (ع) تصریح کرد: کشور ما کشور اهل‌بیت است و باید اطاعت محض از ولایت داشته باشیم اگر هر چه عبادت کنیم و کار خیر انجام دهیم اما غیر از راه ولایت گام برداریم جزء مشرکان خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان رفسنجان شورای اداری ولایت فقیه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :