اگر من عضو شورای شهر بودم…

  • شناسه خبر: 50306
اگر من عضو شورای شهر بودم…

نخستین جشنواره دانش آموزی «رویای من شهر من» در رفسنجان برگزار می شود. به گزارش “روراستی” حاج غلامرضایی  معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان در نشست خبری با موضوع این جشنواره اظهار داشت: حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان همگام با رشد کارهای فیزیکی شهرداری حرکت می کند و در این راستا برنامه های خوبی داشته از […]

نخستین جشنواره دانش آموزی «رویای من شهر من» در رفسنجان برگزار می شود.

به گزارش “روراستی” حاج غلامرضایی  معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان در نشست خبری با موضوع این جشنواره اظهار داشت: حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان همگام با رشد کارهای فیزیکی شهرداری حرکت می کند و در این راستا برنامه های خوبی داشته از جمله راه اندازی فرهنگسراها و جشنواره های مختلف و در ادامه هم این برنامه ها ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: اولین تقویم فرهنگی سال ۹۸ را تدوین کردیم و برنامه ها را در راستای تقویم فرهنگی پیش می بریم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان تصریح کرد: از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه که هفته کودک است جشنواره کودک در بوستان جوان برگزار می شود و ۱۶ مهرماه فرهنگسرای کودک و آینده در این بوستان افتتاح خواهد شد.

وی به نخستین جشنواره دانش آموزی«رویای من شهر من» اشاره کرد و افزود: هدف ما بالابردن مشارکت مردم  و بردن ذهن و فکر نوجوانان و دانش آموزان به سمت خلاقیت و ایده پردازی است.

مهلت ارسال آثار تا ۸ آبان

بهناز شریفی دبیر این جشنواره نیز اظهار کرد: مسابقه به صورت دست نوشته با موضوع « اگر من عضو شورای شهر بودم» و با محوریت ایده پردازی و بحث های مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: مهلت ارسال آثار تا ۸ آبان است و اختتامیه و اهدای جوایز ۱۳ آبان همزمان با روز دانش آموز است.

شریفی تصریح کرد: جشنواره در دو بخش رقابتی ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم و بخش ویژه شامل دانش آموزان پایه اول تا ششم ابتدایی است و ملاک پذیرش آثار از مدارس شهر رفسنجان است و چنانچه دانش آموزی در یک روستا ساکن است اما در مدرسه شهر تحصیل می کند هم می تواند در این جشنواره شرکت کند.

وی متذکر شد: دبیرخانه جشنواره در فرهنگسرای رسانه است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
جشنواره دانش آموزی رفسنجان شورای شهر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :