مشاور معاون وزیر بهداشت خبر داد:

راه‌اندازی مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان

  • شناسه خبر: 50387
راه‌اندازی مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان

مشاور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان پایان امسال راه‌اندازی می شود.

مشاور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان پایان امسال راه‌اندازی می شود.

به گزارش “روراستی“حمید اکبری در نشست کلان منطقه هشت در بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان با اشاره به اینکه۱۰ کلان منطقه در کشور داریم که هر دو، سه ماه یکبار جلسات‌شان تشکیل می‌شود، اظهار داشت: در این جلسات ماموریت‌هایی که محول شده بررسی و میزان پیشرفت آن ها و کارهایی که در راستای برنامه تحول آموزش انجام داند بررسی و گزارش می‌دهند که ببنیم میزان رسیدن به اهداف چقدر بوده تا اگر مشکلاتی هست برطرف شود.

مشاور معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از دانشگاه‌های بسیار خوب ما هم در سطح مدیریت هم هیأت‌علمی است  و در برنامه‌های آموزشی توانسته  در حوزه آموزشی و علوم پزشکی و توسعه برنامه‌های آموزشی و توسعه رشته‌های مورد نظر و نیز هم در ایجاد زیرساخت‌ها در سال‌های اخیر کارهای خیلی خوبی صورت دهد و آینده خوبی برای این دانشگاه می‌بینیم.

وی در تشریح طرح تحول آموزشی گفت: سال ۹۴ برنامه‌ریزی شد که باید بر اساس پیشرفت‌هایی که در دنیا صورت گرفته ما هم برنامه پیشرفت آموزش را تنظیم کنیم و پیشرفت قابل توجهی داشته باشیم.

اکبری ادامه داد: برنامه تحول آموزشی در ۱۱ بسته نوشته شده که ما را به مرجعیت علمی در منطقه برساند و  دانشگاه‌هایمان را ماموریت‌محور کنیم تا در کنار آموزش و مسائل جاری یک ماموریت مشخص بر اساس توانمندی هر دانشگاه به عهده بگیرند و پیش ببرند تا در نتیجه بتوانند مشکلات کشور را حل کنند.

وی خاطرنشان کرد: سیستم آموزش مجازی یکی از این اهداف این طرح بوده تا بتوانیم آزمون‌ها را استاندارد کنیم و آزمون را از حالت کاغذی به صورت الکترونیکی برگزار کنیم که این مهم هم به نفع دانشجو و هم به نفع دانشگاه است بایستی از امکانات آموزشی دنیا در سیستم مجازی استفاده کنیم.

مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: از دستاورد این نشست این بود که برای رفسنجان کمک کنیم مرکز آزمون  الکترونیک که دانشگاه رفسنجان ندارد و لازم است داشته باشد،راه‌اندازی کنیم چراکه  دانشجویان مجبورند به کرمان بروند بنابراین این مرکز تا آخر امسال امیدواریم راه بیفتد که کمک بزرگی در این راستا خواهد بود.

وی متذکر شد: همه رشته‌ها اعم از آزمون علوم پایه، پیش کارورزی، رزیدنت‌ها و آزمون‌های واحدها که هر ترم برگزار می‌شود بایستی الکترونیکی برگزار شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
بیمارستن علی بن ابیطالب رفسنجان مرکز آزمون الکترونیک وزارت بهداشت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :