خدمت رسانی موکب خاتم الانبیاء رفسنجان در نجف اشرف/تصاویر

  • شناسه خبر: 50474
خدمت رسانی موکب خاتم الانبیاء رفسنجان در نجف اشرف/تصاویر

موکب خاتم الانبیاء (ص) رفسنجان کار خدمات رسانی به زوار حسینی را از روزهای قبل آغاز کرده است.

موکب خاتم الانبیاء (ص) رفسنجان کار خدمات رسانی به زوار حسینی را از روزهای قبل آغاز کرده است.

به گزارش “روراستی” علی عسکری رئیس هیأت مدیره خیریه خبازان و از اعضای موکب خاتم الانبیاء (ص) مستقر در نجف اشرف اظهار کرد: موکب کار خود در جوار ضریح مطهر امام علی(ع) از سه روز گذشته آغاز نموده و روزانه در سه وعده غذایی، هر وعده ۱۰ هزار پرس غذا بین زوار اربعین توزیع می کند.

وی ادامه داد: موکب نانوایی نیز با همکاری خیریه خبازان و موکب خانم الانبیا(ص) از امروز آغاز بکار می کند.

عسکری تصریح کرد: موکب نجف تا ۲۵ مهرماه برپاست و و پس از آن تا ۲۹ مهرماه در جوار امام حسین علیه السلام  به زوار خدمات ارائه می دهد.

وی عنوان کرد: ۹۵ خادم در بخش های مختلف موکب خاتم الانبیاء(ص) مستقر در نجف اشرف اعم از چایخانه، آشپزخانه، نانوایی، نظافت، انتظامات و… در سه شیفت کاری، به زوار خدمات رسانی می کنند.

این خادم اباعبدالله الحسین(ع) افزود: موکب اسکان خاتم الانبیاء(ص) مستقر در صحن فاطمه زهرا (س) روزانه نزدیک به ۵ هزار زائر را اسکان می دهد و مردم شریف رفسنجان می توانند با حضور در محل اسکان موکب واقع در صحن فاطمه زهرا(س) که تابلوی موکب قرار داده شده، از خدمات موکب بهره مند شوند.

وی در پایان اظهار داشت: خرسندیم که با همکاری رسانه ها، مردم توابع مختلف رفسنجان در جریان هزینه کرد کمک های مردمی در موکب قرار گیرند و بدانند که واقعا ریالی در اینجا بی حساب هزینه و اسراف نمی شود.

محمد علیپور مسئول چایخانه موکب خاتم الانبیاء (ص) نیز بیان داشت: روزانه در هفت نوبت و در هر نوبت نزدیک به ۱۷ هزار چای، شربت، بیسکوئیت و آب سرد توسط خادمان این چایخانه میان زوار توزیع می شود.

وی افزود: چایخانه موکب خاتم الانبیاء(ص) در نجف در محل انتهای صحن حضرت زهرا(س) روبروی پله های برقی و در جوار ستاد عتبات عالیات مستقر است.

علیپور خاطرنشان کرد: این چایخانه کار خود را از ۱۵ مهرماه آغاز کرده و دو روز قبل از اربعین جهت ادامه ارائه خدمات به کربلا اعزام می شود.

گزارش و عکس های ارسالی از؛ مریم مرادی

برچسب ها:
اربعین پیاده روی اربعین رفسنجان موکب خاتم الانبیا نجف
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :