یادداشت//

سناریوی بی پایان جذب غیربومی ها در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان/ نمایندگان فقط شعار بومی گرایی سر ندهند

  • شناسه خبر: 50489
سناریوی بی پایان جذب غیربومی ها در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان/ نمایندگان فقط شعار بومی گرایی سر ندهند

پس از آزمون سرکاری که قرار بود فقط بومی ها در آن شرکت کنند اما غیربومی ها هم سهمیه دار شدند، این بار انتصابی در یک مدیریت آن هم غیربومی بحث برانگیز شد.

پس از آزمون سرکاری که قرار بود فقط بومی ها در آن شرکت کنند اما غیربومی ها هم سهمیه دار شدند، این بار انتصابی در یک مدیریت آن هم غیربومی بحث برانگیز شد.

به گزارش “روراستی” هدیه هفته گذشته مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران و هیئت همراه برای استان کرمان خصوصا شهرستان رفسنجان،
انتصاب یک مدیر غیربومی به سمت معاونت مهندسی مجتمع به جای مدیر قبلی که وی نیز غیربومی بود، می باشد.
به گفته کارکنان این شرکت در دوره مدیریت قبلی (دکتر سعد محمدی)، شیرازی ها به صورت اتوبوسی وارد شرکت مس می شدند، آیا شیرازی ها قرار است دوباره باید متصدی امور سرچشمه شوند و این سناریو مجددا تکرار خواهد شد؟
اما پس از شعارها و تأکیدات نماینده در بومی گرایی و ارتباط نزدیک وی با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران این بار انتظار می رفت اسم مدیر بومی در این انتصاب به چشم بخورد که متأسفانه نادیده گرفته شد.
نمایندگان استان به ویژه نماینده مردم رفسنجان و انار پیگیری کند و نگذارد مجتمعی که متعلق به رفسنجان است و این همه نیروی متخصص بومی دارد به دست غیربومی ها اداره شود و بهتر است این سناریوی گزینش غیربومی ها پایان یابد. چون با وجود مهندس احمدی مدیر بومی تحولات بسیار خوبی در تمام حوزه ها در این مجموعه عظیم صنعتی صورت گرفته که قطعا جایگاه این صنعت را هم بیش از پیش ارتقا می دهد که نشان از تخصص و تعهد و دلسوزی یک نیروی بومی به منطقه خود و البته این صنعت عظیم که حاصل سال ها تلاش و رنج و خون دل خوردنهاست، دارد.

ارسلان از مس رفت
اما حکم دیگر اینکه محسن ارسلان دبیر کارگروه اقتصاد مقاومتی مجتمع مس سرچشمه هم به دانشگاه بازگشته که امیدواریم غیربومی دیگری جای او را نگیرد.
حال از آزمون استخدامی مس که قرار بود فقط بومی ها را جذب کند که چیزی غیر از آن شد تا این انتصاب ها مشخص است که همچنان قرار است سال های سال حق نیروهای بومی پایمال شود که بایستی جلو آن گرفته شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان مجتمع مس مدیران غیربومی مس سرچشمه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • نادر

    تا نماینده و مسئولین شهرستانی دو دستی کلاهشان را چسبیده اند اوضاع همین است و رفتار ظالمانه شرکت مس و وزارت صنعت و معدن جاری خواهد بود .شما چند بار سراغ دارید نماینده مردم و فرماندار شهرستان ، از مدیران شرکت مس بخاطر این بی عدالتی ها توضیح بخواهند؟ مگر در نظام اسلام مدیران در برابر بی عدالتی نباید پاسخگو باشند؟ پس کو پاسخگویی مدیران خودکامه مس؟