مسئول درمانگاه موکب خاتم الانبیاء رفسنجان خبر داد:

راه اندازی درمانگاه موکب خاتم الانبیاء رفسنجان در کربلای معلی

  • شناسه خبر: 50508
راه اندازی درمانگاه موکب خاتم الانبیاء رفسنجان در کربلای معلی

 درمانگاه موکب خاتم الانبیاء (ص)رفسنجان در کربلای معلی راه اندازی شد.

درمانگاه موکب خاتم الانبیاء (ص)رفسنجان در کربلای معلی راه اندازی شد.

به گزارش “روراستی” محمد حاج شریفی مسئول درمانگاه موکب خاتم الانبیاء در حاشیه راه اندازی این درمانگاه اظهار داشت: درمانگاه موکب خاتم الانبیاء ص) رفسنجان مستقر در کربلای معلی متشکل از ۵۰ نیرو، شامل پزشک عمومی و متخصص، دندانپزشک، پرستار، ماما و بهیار، خدمات و انتظامات از صبح امروز کار خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: خدمات رسانی درمانگاه روزانه در سه شیفت صبح، عصر و شب در دو قسمت برادران و خواهران، به زائران اربعین حسینی انجام می شود.

مسئول درمانگاه موکب خاتم النبیاء(ص) رفسنجان تصریح کرد: واحد دندانپزشکی درمانگاه نیز با حضور یک دندانپزشک خدمات اولیه جهت تسکین درد بیماران، ارائه می دهد.

وی در ادامه عنوان کرد: ساعت کار درمانگاه در سه شیفت ۸ الی ۱۲ و ۱۴ الی ۱۹ و ۱۹ الی ۲۲، است اما خدمات رسانی در خارج از این ساعات به بیماران اورژانسی ادامه دارد.

حاج شریفی خاطرنشان کرد: بر اساس برآوردهای سالهای گذشته، امسال پیش بینی مراجعه روزانه نزدیک به یک هزار بیمار به درمانگاه شده است و تیم درمانگاه آمادگی لازم را برای پوشش این تعداد بیمار دارد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته طی یک هفته برپایی درمانگاه موکب خاتم الانبیاء(ص)، روزانه دو هزار نفر ویزیت انجام شده است، افزود:درمانگاه موکب مستقر در کربلای معلی تا یک روز پس از اربعین دایر است.

این خادم امام حسین یادآور شد: یک نفر مترجم زبان عربی جهت ارائه خدمات مناسبت تر به زوار غیرایرانی، تیم پزشکی را همراهی می کند.

گفتنی است درمانگاه موکب خاتم الانبیاء(ص) رفسنجان در محل ساختمان مقابل خیمه گاه واقع شده است و آماده ارائه خدمات پزشکی به زوار اربعین حسینی است.

انتهای پیام/

عکس و خبر از؛ زینب کریمی و مریم مرادی خبرنگاران اعزامی به نجف اشرف و کربلای معلی

 

برچسب ها:
درمانگاه رفسنجان زوارحسینی موکب خاتم الانبیا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :