امام جمعه رفسنجان:

ورزش باید تبدیل به فرهنگ در جامعه شود

  • شناسه خبر: 50733
ورزش باید تبدیل به فرهنگ در جامعه شود

امام جمعه رفسنجان گفت: ورزش باید به عنوان فرهنگ و باور در جامعه تلقی شود.

امام جمعه رفسنجان گفت: ورزش باید به عنوان فرهنگ و باور در جامعه تلقی شود.

به گزارش “روراستی“حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور  در جمع هیأت‌های ورزشی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی اظهار داشت: در همه عرصه‌ها و میدان‌ها به ویژه میدان ورزش انسان نباید خود را برتر ببیند عرصه ورزش باید میدان مسابقه باشد.

وی بیان داشت: ورزش یکی از موضوعات مطرح در جوامع است و کسی منکر اهمیت ورزش نیست میدان‌های مسابقه‌ای که برای جوانان ما پیش می‌آید و با قهرمانی پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز درمی‌آید به آن افتخار می‌کنیم.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: شایسته است ورزش را به عنوان یک فرهنگ و باور در جامعه تلقی کنیم بچه‌ها را از دوران کودکی نسبت به ورزش‌کردن تشویق کنیم در مدارس برنامه‌ریزی شود که بچه‌ها به صورت جدی به آن بپردازند و ورزش را مانند سایر درس‌ها از دانش‌آموز بخواهند.

وی خاطرنشان کرد: با ورزش امید به زندگی و سلامتی بیشتر خواهد بود در کشورمان امید به زندگی حدود ۷۴ سال است اما این عدد را می‌توانیم افزایش دهیم که ورزش یکی از راه‌های افزایش سن زندگی است.

رمضانی‌پور ادامه داد: اصحاب ورزش سختی‌هایی دارند اما اگر ورزش به یک باور و اعتقاد تبدیل شود ما خیّر ورزشی هم خواهیم داشت که فضاهای ورزشی ایجاد کنند تا جامعه از آن بهره‌مند شوند چراکه در حوزه ورزش چندان کار نشده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان فرهنگ ورزش ورزش
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :