دبیر نخستین جشنواره دانش آموزی «رویای من شهر من» در رفسنجان چگونگی شرکت کردن دانش آموزان در این جشنواره را توضیح داد.

به گزارش “روراستی” بهناز شریفی از ایجاد فضای بانشاط و پویا در شهر به واسطه برگزاری رویداد متفاوت دانش‌آموزی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: خوشحالیم که دانش‌آموزان را در برنامه‌ریزی‌های شهری مشارکت داده‌ایم و آن‌ها نیز از این اقدام رضایت دارند.

دبیر نخستین جشنواره دانش‌آموزی در توضیح جزئیات رویداد، با بیان اینکه تمامی دانش‌آموزان در همه مقاطع تحصیلی می‌توانند در این رویداد شرکت کنند، ادامه داد: دانش‌آموزان صرفا باید ایده‌ها و پیشنهادات خود در حوزه مدیریت شهری را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: ضروری است شرکت‌کنندگان فراخوان را از طریق کانال تلگرام t.me/rafsanjanmedia یا نشانی www.rafsanjan.ir دریافت و مطالعه کنند تا از شرایط و مقررات رویداد اطلاع یابند.

شریفی با اشاره به اینکه هر دانش‌آموز باید خود را به عنوان یک عضو شورای شهر تصور کند و نظرات خود را با همین فرض بنویسد، اضافه کرد: متن ارسالی باید با جمله «اگر من عضو شورای اسلامی شهر بودم…» آغاز شود و ادامه یابد.

وی با قدردانی از همراهی آموزش و پرورش با دبیرخانه رویداد، اظهار کرد‌: دانش‌آموزان در صورت علاقمندی به شرکت در رویداد بایستی به مدیر آموزشگاه محل تحصیل خود مراجعه کنند و معرفی‌نامه را دریافت کنند.

شریفی بیان کرد: فرد شرکت‌کننده متن آماده شده را به همراه یک قطعه عکس و معرفی‌نامه به نشانی ایمیل rafsanjanmedia@gmail.com ارسال و درصورت نداشتن ایمیل، آن را حضوری به دبیرخانه تحویل دهد.

وی متذکر شد: مخاطبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند همه روزه به فرهنگسرای رسانه واقع در میدان شهدا، مجتمع ستاره، بخش اداری، طبقه G مراجعه یا با شماره های ۳۴۳۲۸۸۹۲ و ۰۹۱۳۹۹۳۴۹۸۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/