امام جمعه رفسنجان گفت: شفافیت مالی مسئولان یک مطالبه عمومی از سوی ملت ایران است، چرا بعضی‌ها تعلل می‌کنند آیا ناراحت هستند که اموال‌شان را ثبت کنند در حالی که پایان دوران مسئولیت باید پاسخگو باشند ثروت‌شان چگونه اضافه شده است.
به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: فرصتی برای ورزش بانوان فراهم شود که از انظار نامحرم دور باشند و بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

وی با قدردانی از مردم عراق در خدمت‌رسانی به زوار امام حسین(ع) ادامه داد: اینکه مرجعیت بزرگ شیعه و دولت عراق نظم و امنیتی ایجاد کردند کوچکترین مسأله امنیتی ایجاد نشد و پذیرایی مردم این کشور اعجازگونه بود.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: بعضی وکلا به رسالت خود عمل نمی‌کنند و عامل و مسبب طلاق در جامعه هستند جمعی از جوانان نامه‌ای نوشتند و به ما دادند که با این وکلا برخورد شود و ما نامه را به ریاست دادگستری ارجاع دادیم، همه ما تلاش می‌کنیم حتی یک طلاق کم شود اما این افراد به خاطر پول دست به چنین کاری می‌کنند.

وی با تسلیت ایام شهادت امام رضا(ع)، پیامبر(ص) و امام حسن‌مجتبی(ع) بیان کرد: این بزرگواران بهترین اسوه حسنه برای ما هستند که باید در زندگی از آن‌ها الگو بگیریم.

خطیب جمعه رفسنجان اضافه کرد: رحلت پیامبر اکرم سرآغاز حرکت انسان ۲۵۰ ساله است که همه را به مطالعه این کتاب(انسان ۲۵۰ ساله) که نوشته رهبر معظم انقلاب است، توصیه می‌کنم این کتاب به زبان‌های آلمانی، فرانسوی و انگلیسی ترجمه شده است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به اهمیت طرح جت جنگنده «یاسین» که نماد بارز شکست تحریم‌ها به دست متخصصان ایرانی است اشاره و بیان داشت: جزء معدود کشورهایی هستیم که می‌توانیم جت آموزشی بسازیم.

رمضانی‌پور با اشاره به اهمیت دستگیری سرشبکه کانال آمدنیوز که یک شاهکار اطلاعاتی درکشورمان بود، تصریح کرد: مسئولان ما می‌گویند این زیرمجموعه‌هایی در داخل کشور دارد که حامی و ترویج‌کننده این شبکه در داخل کشور بودند ما و جوانان انقلابی از مسئولان قضایی برخورد قاطع و جدی با عوامل داخلی را مطالبه می کنیم.

وی تأکید کرد: شفافیت مالی مسئولان یک مطالبه عمومی از سوی ملت ایران است، چرا بعضی‌ها تعلل می‌کنند آیا ناراحت هستند که اموال‌شان را ثبت کنند در حالی که پایان دوران مسئولیت باید پاسخگو باشند ثروت‌شان چگونه اضافه شده است.

امام جمعه رفسنجان قطع یارانه افراد پردرآمد را اقدامی به‌جا اما دیر عنوان کرد و افزود: بعضی افرادی که یارانه‌شان قطع شده جزء افراد نیازمند و متوسط جامعه هستند که در این راستا سوءمدیریت بوده است، همچنین کسی که سند خودرو به نامش است ملاک قطع یارانه قرار دادند خیلی عجیب است  که در این‌ زمینه هم مدیریت قوی می‌طلبد.

انتهای پیام/