فرماندار رفسنجان مطرح کرد:

رفسنجان میزبان سفرای خارجی

  • شناسه خبر: 50806
رفسنجان میزبان سفرای خارجی

فرماندار رفسنجان گفت: این شهرستان اواخر هفته میزبان تعدادی از سفرای خارجی خواهد بود.

فرماندار رفسنجان گفت: این شهرستان اواخر هفته میزبان تعدادی از سفرای خارجی خواهد بود.

به گزارش “روراستی” مجید فصیحی‌هرندی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان با تسلیت ایام پایانی ماه صفر اظهار داشت: پیامبر اسلام واجد همه صفات حسنه و برگزیده خداوند برای هدایت بشر در برهه خاص از تاریخ بود و حسن خلق و برخورد ایشان افراد زیادی را جذب اسلام کرد.

فرماندار رفسنجان بیان داشت: جمهوری اسلامی با همه فراز و نشیب‌هایی که تصور می‌شود و انتقاداتی که بر خودمان و بعضی مسئولان وارد است توانسته به برکت خون شهیدان و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری  و کسانی که با تدبیر و اندیشه در عرصه‌های مختلف فعالیت و از خودگذشتگی می‌کنند جایگاه خود را در منطقه ایفا کند و نقش منطقه‌‌ای جمهوری اسلامی منجر به نقش جهانی خواهد شد و حرکت‌هایی که امروز صورت می‌گیرد این مهم را رقم می‌زند.

وی تصریح کرد: نباید تصور کنیم مشکلات مقطعی مانع پیشرفت است این مشکلات خواهد گذشت از فراز و نشیب‌های خیلی سختی در یکی، دوسال گذشته گذر کردیم، در داخل کشور باید مراقب وحدت و یگانگی خودمان باشیم دشمن اگر بخواهد در کشورمان رخنه کند در لباس دوست و شعارهایی که به مذاق خوش می‌آید که پشت آن تلخی است، وارد می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان در ادامه با اشاره به اینکه مجموع کل اعتبارات شهرستان که در کمیته برنامه‌ریزی طرح شد ۴۵ میلیارد و ۲۰۲ میلیون تومان بود، افزود: اعتبارات متوازن ۳۳ میلیارد و ۲۲۰میلیون تومان از مجموع کل اعتبارات را شامل می‌شود که تخصیص پیدا کرد و توزیع شد.

وی با اشاره به مشکلات شهرستان در بخش راه‌ها و دیگر مسائل زیرساختی عنوان کرد: باید در پی ایجاد فضای مشارکت مردمی باشیم تمام زیرساخت‌های این شهرستان توسط مردم ایجاد شده اما فرسودگی زیرساخت‌ها از جمله فرسودگی شبکه‌های آب و فاضلاب که در بخش‌های توسعه‌ای دیگر مانع ایجاد می‌کند همچنین ساختمان‌های فرسوده آموزش و پرورش که بلااستفاده است می‌طلبد فضایی ایجاد شود که جذب مشارکت‌های مردمی را داشته باشیم اگرچه این روحیه وجود دارد اما باید بیشتر شود.

فصیحی‌هرندی ادامه داد: نسبت به شهرستان‌های دیگر رفسنجان برخوردار محسوب می‌شود اما مشکلاتی وجود دارد که خیران می‌توانند بعضی از این مشکلات رابرطرف کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: استان کرمان میزبان چندین نفر از سفرای خارجی است و این سفرا اواخر هفته به رفسنجان هم سفر می‌کنند.

فرماندار رفسنجان یادآور شد: ۲۹ آبان تا اول آذر نمایشگاه توانمندی‌های زنان روستایی استان کرمان در رفسنجان برپا می‌شود که همه کمک کنند تا بتوانیم میزبان خوبی باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اعتبارات بودجه رفسنجان رفسنجان سفرای خارجی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :