یادداشت///

افتضاح انجمن اسلامی دانشگاه ولیعصر را پاسخگو باشید+سند

  • شناسه خبر: 50880
افتضاح انجمن اسلامی دانشگاه ولیعصر را پاسخگو باشید+سند

انجمن اسلامی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان اقدام به کاری غیرقانونی (به نمایش گذاشتن عکس اشخاص ممنوع التصویر، سران فتنه) کرده که مسئولان دانشگاه باید پاسخگو باشند.

انجمن اسلامی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان اقدام به کاری غیرقانونی (به نمایش گذاشتن عکس اشخاص ممنوع التصویر، سران فتنه) کرده که مسئولان دانشگاه باید پاسخگو باشند.

به گزارش “روراستی” انجمن اسلامی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برای دانشجویان جدیدالورود با حضور رنجبر عسکری سرپرست دانشگاه و دیگر مسئولان این مجموعه، مراسمی برگزار کرد که حواشی به دنبال داشت که البته این نوع کارهای پرحاشیه از طرف این انجمن مسبوق به سابقه است.

اما اقدامی غیرقانونی این انجمن انتشار بیانات سران فتنه بود که در یک غرفه هم به نمایش گذاشته شدند، در کل کشور بلکه دنیا هم می دانند این محکومان که در حصر هم سر می برند ممنوع التصویر هستند و انتشار این عکس ها برخورد دستگاه قضایی را به دنبال دارد چراکه به طور مستقیم نقض قانون و پا گذاشتن روی قانونی که در کشور وضع شده، صورت گرفته است.

از طرفی انتشار سخنان رئیس جنبش سبز(میرحسین موسوی) و به نمایش گذاشتن عکس رئیس دولت اصلاحات(محمد خاتمی) به این راحتی نمی تواند خودسرانه باشد و حتما حمایتی به دنبال داشته است.

در هر صورت مسئولان دانشگاه باید پاسخگوی چنین اقدامی باشند و اگر سایه حمایت مسئولی از دانشگاه بر سر اقدام این انجمن نبوده ضمن توضیح در این خصوص، برخورد جدی و قاطعانه با این موضوع داشته باشند و هر نوع برخورد خود را به اطلاع افکار عمومی برسانند چرا که دانشگاه جای فتنه و فتنه گری و حمایت از سران فتنه ای که هزینه های گزاف به نظام وارد کردند، نیست.

انتهای پیام

برچسب ها:
انجمن اسلامی دانشگاه ولیعصر رفسنجان سران فتنه ممنوع التصویر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسین

    وای وای وای انجمن اسلامی دانشگاه اومده چنین کار غیرقانونی کرده!!! واقعا نفوذی ها خیلی پرکار شدن

    یک استاد انقلابی

    با سلام. انصاف یکی از ویژگی های مومن است. در همین چند روز گذشته به همت مسئولین دلسوز و انقلابی دانشگاه ولی عصر چندین اتفاق مهم از جمله برپایی همایش کارافرینان عشایر و همچنبن اشنایی با اندیشه های ایت الله جوادی املی صورت گرفته است. انگاه نباید ناپختی چند جوان را به پای دانشگاه و اساتید انقلابی ان گذاشت. از سایت روراستی انتظار مروت و یک دلی می رود نه دمیدن در اتش دو قطبی سازی.

    زویا لشگری

    رئیس دانشگاه باید در این خصوص محاکمه شود به دلیل کم کاری و سهل انگاری.

    ساغر اناری

    این کارا در دانشگاه هر روز تکرار می شود. متاسفانه هیات رئیسه دانشگاه ولی عصر از یک طیف سیاسی خیلی تندرو و ولنگار تشکیل شده و تا وقتی که هم نظارتی نباشه و یا اینکه نظار کار خودشون رو خوب انجام ندن همین روال ادامه داره. هزینه هایی که هیات رئیسه رو دست دانشگاه میگذاره که صرف عیش شخصی و خوش گذرانی های ایام تعطیل آنها در تهران میشود پوشیده نمی ماند و حق ماموریت های شخصی که از دانشگاه هزینه میشود در آینده نمایان می شود. هزینه های مسافرت شخصی به یزد و حق ماموریت اخذ شده از این بابت جهت درمان بیماری خانواده و یا شرکت در مراسم های شخصی در آینده نزدیک هویدا خواهد شد. متاسفانه رئیس دانشگاه اسیر مسئول دفتر خود است که از خارج از دانشگاه انتصاب شده است و هدایت می شود، شده است. رئیس دفتر بابت نقطه ضعف های هیات رئیسه و اتوهایی که از آنها دارد مخصوصا شخص رئیس دانشگاه، در امور دانشگاه دخالت های آشکار و خلاف قانون میکند و با تهدید اعضای هیات علمی و گروه های علمی سعی در تبدیل وضعیت خود به هیات علمی داره. رئیس دانشگاه در آینده نزدیک باید جواب این قانون شکنی ها را بدهد و در دادگاه محاکمه شود تمامی دانشگاهیان ولی عصر به عنوان شاکی حاضرند در دادگاه حاضر شوند هم به عنوان شاکی و هم به عنوان شهادت بر علیه هیات رئیسه.

    محمد

    باید حتما برخورد قاطع شود از خانواده های شهدا خجالت بکشند مرگ وننگ بر فتنه گران و حامیانشان