استاد حوزه علمیه گفت: شهدا به سه اصل در وصیت‌نامه‌های خود سفارش کردند که یکی از آن حجاب است که امروز شاهد سیاسی‌بازی در زمینه آن هستیم.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی یکشنبه شب در یازدهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه ولیعصر(عج) اظهار کرد: عصر ما عصر جاهلیت مدرن است، دنیا تمام برنامه‌ریزی‌اش این است که مجذوب ظاهر شویم کسی که به ظواهر دنیا دل ببندد هنگام مرگ دست خالی از دنیا می‌رود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به ویژگی‌های شهید ابراهیم هادی افزود: اساس سلوک او ورزش بود که تمام جوان‌های ما باید به این مهم مقید باشند، ورزش ابراهیم هادی با ورزش ورزشکاران امروزی تفاوت دارد او برای دیده‌شدن کاری نمی‌کرد.

بی‌آزار تهرانی خاطرنشان کرد: شهدای ما به دنبال دیده‌نشدن بودند که جلوه کردند، امروز همه دنیا ابراهیم هادی را می‌شناسند و شهید حججی اگر صدرنشین شد برای اینکه روی پای پدر و مادر زمین خورد، پای آن‌ها را بوسید و رفت.

وی ادامه داد: بر اساس آیات قرآن کسی که مفتون دنیا شود در عرصه جهاد نمی‌تواند پا بگذارد و اگر مجموعه ظاهر دنیا اولویت شود راه جهاد را نمی‌توان پیدا کرد.

بی‌آزار تهرانی با بیان اینکه آمریکا که ۱۳ آبان دانش‌آموزان و دانشجویان، او را با حضور خود بیچاره کرده‌ند  رو به افول است، گفت: شاخ هیمنه نظام سلطه در اوج ادعا در هم شکسته است که این ناشی از اندیشه ایمانی و دیدگاه الهی است که داریم.

وی عنوان کرد: ۸ هزار میلیارد دلار ترامپ در منطقه هزینه کرده و هدف آخرش نگهبانی از یک منطقه استراتژیک به نام اسرائیل است که برای آمریکا رگ حیاتی در منطقه ماست.

بی‌آزار تهرانی با بیان این مطلب که مراقب باشیم ما را گرفتار فرسایش نفس نکنند، تصریح کرد: شهدا به سه اصل در وصیت‌نامه‌های خود سفارش کردند که یکی از آن حجاب است که امروز شاهد سیاسی‌بازی در زمینه آن هستیم.

وی اضافه کرد: رهبری فرمودند «این‌ها دنبال مذاکره، معامله موشکی و معامله ناموسی هستند» که ما در انقلاب معامله ناموسی نداریم دشمن به دنبال این است که بحث موشکی را کنار بگذارید، جبهه مقاومت را رها کنید، و در آخر می‌گویند روی مسأله حجاب تأکید نکنید.

استاد حوزه علمیه گفت: در فضای مجازی هم باید مراقب حلال و حرام و محرم و نامحرم باشیم اگر دم از شهدا می‌زنیم باید در راه شهدا گام برداریم.

انتهای پیام/