امام جمعه رفسنجان گفت: چرا امروز بعضی سنگ آمریکا را که این همه بی‌وفاست به سینه می‌زنند، آخرین نفری که از حلقه به‌ گوش‌های آمریکا بود یعنی البغدادی را چه کردند این ویژگی آمریکاست که دست‌نشانده‌های خود را پس می‌خواند و نابود می‌کند.

به گزارش “روراستی” یکشنبه شب با حضور جمعی از دانشجویان، خانواده شهدا و مسؤولان یازدهمین یادواره سه شهید گمنام دانشگاه ولیعصر(عج) این شهر در حسینیه شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به نکاتی در خصوص ۱۳ آبان اظهار داشت: امام (ره) که نتوانستند به عنوان یک مرجع تقلید قضیه کاپیتولاسیون را تحمل کنند با آن مخالفت کردند که ایشان را تبعید کردند.

رمضانی‌پور بیان کرد: حادثه‌ای که ارزش بالایی در انقلاب داشت و انقلاب در انقلاب اسلامی بود، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود که پس از آن تفاوت نگرش‌ها در کشور ایجاد شد که بعضا می‌خواهند بگویند آمریکا دشمنی‌اش از زمان تسخیر لانه جاسوسی بوده که دروغ محض است چراکه آمریکا قبل از ۲۸ مرداد سال ۳۲ با ما دشمنی دارد.

وی تصریح کرد: چرا امروز بعضی سنگ آمریکا را که این همه بی‌وفاست به سینه می‌زنند، آخرین نفری که از حلقه به‌ گوش‌های آمریکا بود یعنی البغدادی را چه کردند این ویژگی آمریکاست که دست‌نشانده‌های خود را پس می‌خواند و نابود می‌کند، محمدرضا پهلوی را حتی برای درمان به کشورشان راه ندادند.

رمضانی‌پور تصریح کرد: امروز وظیفه داریم علاوه بر اینکه مؤمن و انقلابی بمانیم باید عمل به هنگام، به موقع و به اندازه داشته باشیم.

وی تأکید کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان مخصوص دانش‌آموزان نیست امسال دشمنی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بیش از پیش شده که باید راهپیمایی باشکوه‌تری برگزار کنیم.

رمضانی‌پور گفت: جوانان رفسنجانی ظرفیت‌های بالایی دارند، شرکت‌های دانش‌بنیان در این دانشگاه وجود دارد که کارآمدی دارد دانشگاه باید اشتغال، کارآفرینی و توانمندی را به جامعه یاد دهد.

انتهای پیام/