امام جمعه رفسنجان:

ضعف مدیریتی را نباید به اختلاف با آمریکا ربط داد

  • شناسه خبر: 51097
ضعف مدیریتی را نباید به اختلاف با آمریکا ربط داد

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه سابقه دشمنی آمریکا با ملت ایران از سال ۳۲ و ماقبل آن است، گفت: بعضی ها ضعف مدیریتی داخل کشور را به اختلاف با آمریکا ربط می دهند.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه سابقه دشمنی آمریکا با ملت ایران از سال ۳۲ و ماقبل آن است، گفت: بعضی ها ضعف مدیریتی داخل کشور را به اختلاف با آمریکا ربط می دهند.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان آبان اظهار داشت: ما مرد هیهات من‌الذله هستیم و اهل ذلت و زیر بار زوررفتن نیستیم و به همه جهانیان اثبات کردیم که جنگ‌طلب نیستیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های عمق راهبردی ایران تصریح کرد: ما سرزمین گسترده و سرشار از امکانات داریم، جمعیت و نیروی انسانی بانشاط و خلاقی در کشورمان داریم و اداراک صحیح از محیط امنیتی جهان که در کشورمان احساس امنیت وجود دارد، به‌کارگیری قدرت سخت و نرم و ترکیبی هوشمندانه در کشور داریم تقویت قوه بازدارندگی دفاعی در سطح راهبردی و تاکیتیکی در کشور داشته و توانایی به نمایش‌گذاشتن این قدرت را داریم.

وی ادماه داد: پویایی و انعطاف‌پذیری بر اساس مقتضیات و شرایطی که در کشور حاکم است وجود دارد و  توان نقش‌آفرینی در کنترل بحران‌ها در مراحل گوناگون در کشور وجود داشته و دارد و توان کار دیپلماتیک قوی در سطح کشورهای همسایه و خاومیانه و … را دارا هستیم.

امام جمعه رفسنجان گفت: توانانیی برهم‌زدن معادلات دشمن در منطقه و جهان در کشور ما وجود دارد و  وجهه تمدنی و فرهنگی که در کشور ما یک واقعیت است به ملت‌های دنیا صادر و به آن‌ها تفهیم کرده‌ایم و آن‌ها بر این باورند که ما یک ملت باتمدن و بافرهنگ قدیم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: قلمرو گسترده در دیگر کشورها هم از حیث زبان و آداب و رسوم و فعال‌بودن در مجامع بین‌المللی که صحنه‌های بین‌المللی را خالی نکرده‌ایم دیگر ویژگی‌های ایران است.

رمضانی‌پور ابراز داشت: مدیریت راهبردی هوشمند و توانمند در اداره کلان کشور به خوبی وجود دارد و ظرفیت بسیار ارزشمندی از جوانان و نوجوانان داریم و  که تنها با اتکا به نیروهای داخلی می‌توانیم پیروز میادین شویم.

وی تصریح کرد: از ویژگی های اختصاصی کشور ایمان عمیق مردم و پایداری آن‌هاست که بر این باورند اگر در راه خدا استقامت و پایداری به خرج دهند پیروزی‌های غیبی نصیب‌شان خواهد شد.

رمضانی پور خاطرنشان کرد: پیوند عاطفی و ایمانی ملت‌های دنیا به انقلاب اسلامی، گشودن راه سوم که راه اول غربی واه دوم شرقی بود که راه سوم جمهوری اسلامی، است پرتوان به سوی جلو و آینده روشن پیش می‌رود و برقراری نظام بی‌بدیل و مردم‌سالاری دینی محقق شده است.

وی اظهار کرد: برخورداری از موهبت پیروی از فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص)بهره‌مندی، از وجود دو رهبر صالح و مصلح الهی هوشمند و توانمند در طی این چهل سال گذشته یعنی امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای و برخورداری از مردمی مقاوم و نسل جوان مومن و انقلابی دیگر ویژگی های جمهوری اسلامی ایران است.

رمضانی پور تأکید کرد: ما بدون چشم‌داشت از مظلومان جهان در سوریه، عراق، لبنان، فلسطین، یمن و دیگر ممالک اسلامی صرفا حمایت کرده‌ایم و خواهیم کرد.

وی ایستادگی و پرداخت هزینه‌های لازم در حمایت از مسأله اصلی جهان اسلامی یعنی فلسطین در برابر رژیم نامشروع اسرائیل که از قدرت برتری برخودار شده‌اند را ذکر کرد و به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: مذاکره با آمریکا مشکلات را برطرف نمی‌کند رئیس‌جمهور فرانسه اصرار بر مذاکره داشت که دروغ آشکار بود که مسئولان ما هوشمند بودند و وعده دروغین او را گوش نکردند.

وی به تحریف واقعیت‌های انقلاب توسط برخی افراد اشاره کرد که رهبری به آن پرداختند و بیان کرد: اختلاف بین ملت ایران با دولت آمریکا از ۲۸ مرداد سال ۳۲ و ماقبل آن است نه از زمان تسخیر لانه جاسوسی، تسخیر لانه جاسوسی به همت جوانان مومن و انقلابی صورت گرفت که ید خون‌آشام و سلطه جاسوسان آمریکا را از کشورمان قطع کرد نه اینکه بخواهد مایه اختلاف شود.

رمضانی پور ادامه داد: بعضی در بحث مدیریت ضعف دارند این ضعف‌ها را به اختلافات ربط ندهند ما مردمی هوشمند که بالاترین امتیازشان صبر و استقامت است داریم، مردم گرانی‌ها، تبعیض ها، فسادهای مالی و اقتصادی را دیدند اما صبر کردند و امروز بر جنگ اقتصادی دشمنان فائق آمده‌ایم.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها:
13 آبان آمریکا ایران راهپیمایی رفسنجان مردم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :