نخستین جشنواره دانش‌آموزی رویای من شهر من با معرفی ۱۳ برگزیده به ایستگاه آخر رسید.

به گزارش “روراستی” محمدرضا عظیمی‌زاده شهردار رفسنجان امشب در آیین اختتامیه نخستین جشنواره دانش‌آموزی «رویای من شهر من» با موضوع اگر من عضو شورای شهر بودم، اظهار داشت: در کنار خدمات عمرانی، فرهنگی و اجتماعی برای مردم رفسنجان، نگاه‌شان به فرآیند طی‌شده در مدیریت شهری و اینکه برای شهر احساس می‌کنند باید نظر بدهند برای ما مهم است.

وی بیان داشت: بالاترین دستاورد برای یک تشکیلات مدیریت شهری این است که شهروندان دغدغه‌مند و دلسوز باشند و امیدواریم این مسیر ادامه پیدا کند و روز به روز شهر رفسنجان که شایسته است رو به پیشرفت برود.

ارسال بیش از ۷۵۰ نظر به دبیرخانه جشنواره

بهناز شریفی دبیر نخستین جشنواره دانش‌آموزی رویای من شهر بیان داشت: ۷۵۰ نظر به دبیرخانه رویداد ارسال شد و این اختتامیه آغاز مسیری است که تداوم آن حمایت و یاری مسئولان را می‌طلبد.

وی ذوق و شعف دانش‌آموزان در این جشنواره را مثال‌زدنی عنوان کرد و همکاری مدیران و مربیان مدارس را ستودنی دانست.

شریفی تصریح کرد: این رویداد شهری برای اولین‌بار در رفسنجان برگزار شده و چنین رویدادی در سطح کشور نداشتیم و اتفاق خیلی خوبی که افتاد نظراتی ارسال شد که برگرفته از ایده‌های خلاق و ناب بچه‌ها بود و داوری را سخت کرده بود.

شریفی عنوان کرد: ۱۳ برگزیده به مناسب ۱۳ آبان که در دو بخش رقابتی و ویژه شرکت کرده بودند، تجلیل می‌شوند.

نظرات بچه‌ها عملیاتی می‌شود

حجت‌الاسلام شیخ‌علی هاشمیان رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان با قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری برای برگزاری این جشنواره افزود: تشکر اصلی از دانش‌آموزانی است که ما را حمایت کردند و این حمایت مفید، پرمعنا و پرمفهوم بود.

وی ادامه داد: نظراتی که به ما رسید به طور کامل خوانده شد و از جایگاه فرهنگی رفسنجان لذت بردیم برداشت‌هایی که از این نوشته‌ها داشتیم آینده‌ رفسنجان با این دانش‌آموزان سرشار از ایده فوق‌العاده، رو به پیش است.

هاشمیان تصریح کرد: باید این ارتباط بین شورا و مجموعه شهر بیشتر شود، باتوجه به گام دوم انقلاب حتما نیازمند جوان‌سازی بودیم و شنیدن خواسته و نیاز جوانان و نوجوانان برای ما مهم بود و حتما در برنامه‌های امسال و بودجه سال آینده این پیشنهادات عملی می‌شود.

انتهای پیام/