استاندار کرمان خبر داد:

دیدار مردمی روحانی در ورزشگاه تختی رفسنجان

  • شناسه خبر: 51201
دیدار مردمی  روحانی در ورزشگاه تختی رفسنجان

استاندار کرمان از سفر رئیس‌جمهور به این استان در صبح دوشنبه ۲۰ آبان و دیدار مردمی دکتر روحانی در همین روز در ورزشگاه تختی رفسنجان خبر داد.

استاندار کرمان از سفر رئیس‌جمهور به این استان در صبح دوشنبه ۲۰ آبان و دیدار مردمی دکتر روحانی در همین روز در ورزشگاه تختی رفسنجان خبر داد.

به گزارش “روراستی” به نقل از روابط‌عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدائی استاندار کرمان با اعلام این خبر اظهار داشت: رئیس جمهور صبح روز دوشنبه بیستم آبان‌ماه وارد استان کرمان می‌شود و سخنرانی دکتر روحانی ساعت ۹صبح دوشنبه در جمع مردم رفسنجان در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود.

فدائی با بیان اینکه سفر رئیس‌جمهور به استان دوروزه است و دکتر روحانی به شهرستان‌های سیرجان، بافت و کرمان سفر می‌کند، افزود: با حضور دکتر روحانی ده‌ها پروژه به صورت حضوری و ویدیوکنفرانس به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار کرمان اعلام کرد: رئیس‌جمهور در سیرجان از پروژه‌های صنعتی، معدنی بازدید و در شهرستان بافت نیز باحضور دکتر روحانی طرح فولاد به بهره‌برداری رسمی می‌رسد.

استاندار کرمان حجم سرمایه‌گذاری پروژه‌ها را بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان و میزان اشتغال‌زایی مستقیم طرح‌ها را حدود دو هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد.

به گفته استاندار کرمان وزرای کشور، راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، علوم، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نیرو، جهاد کشاورزی، صمت و ورزش و جوانان در این سفر رئیس‌جمهور را همراهی می‌کنند.

استاندار گفت: شورای اداری استان با حضور رئیس‌جمهور در کرمان برگزار می‌شود ضمن آن که تعداد زیادی از پروژه‌ها به طور هم‌زمان از طریق ویدیوکنفرانس در کرمان افتتاح می‌شوند.

فدائی در ارتباط با شاخص‌های مورد توجه در پروژه‌های قابل افتتاح در استان کرمان گفت: زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در استان از جمله پروژه‌های صنعتی و معدنی، آب و فاضلاب، ایجاد اشتغال در استان و گردشگری از جمله مهم‌ترین مواردی است که در پروژه‌ها در نظر قرار گرفته است.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: برگزاری نشست خبری رئیس‌جمهور نیز در برنامه‌های سفر پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
دیدار مردمی رئیس جمهور رفسنجان روحانی ورزشگاه تختی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    چطور روش میشه با مردم دیدار کنه با این کارنامه درخشانش!!