معاون بیمارستان علی بن ابیطالب رفسنجان عنوان کرد:

۴٫۳ میلیارد تومان هزینه مقاوم‌سازی بخش‌های بستری بیمارستان علی‌بن ابیطالب

  • شناسه خبر: 51218
۴٫۳ میلیارد تومان هزینه مقاوم‌سازی بخش‌های بستری بیمارستان علی‌بن ابیطالب

معاون خدمات پشتیبانی بیمارستان علی‌بن ابیطالب(ع) رفسنجان گفت: برای مقاوم‌سازی بخش‌های بستری بیمارستان علی‌بن ابیطالب(ع) بالغ بر ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار لازم است.

معاون خدمات پشتیبانی بیمارستان علی‌بن ابیطالب(ع) رفسنجان گفت: برای مقاوم‌سازی بخش‌های بستری بیمارستان علی‌بن ابیطالب(ع) بالغ بر ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار لازم است.

به گزارش “روراستی” سیروس آدیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در یک سال گذشته  باتوجه به اینکه در دریافتی وجوهات بیمارستان کمبودهایی ایجاد شد سعی کردیم در روند توسعه و خدمت‌رسانی آن تأثیر نداشته باشد هرچند که بی‌تأثیر هم نبود.

معاون خدمات پشتیبانی بیمارستان علی‌بن ابیطالب (ع) رفسنجان بیان کرد: پس از احداث اورژانس، طبقات دوم و سوم را برای توسعه اتاق عمل‌های بیمارستان، بخش گوش حلق و بینی، کلیه و مجاری ادراری و بخش مغز و اعصاب درنظر گرفته‌ایم که در حال حاضر نقشه‌ها آماده و به مناقصه گذاشته شده است.

وی دیگر پروژه عمده دردست ساخت بیمارستان را بخش آنکولوژی نام برد که  قصد گسترش فضای فیزیکی آن است و توضیح داد: بخش آنکولوژی در حال حاضر۱۰ تخت دارد و فقط  کارهای شیمی‌درمانی انجام می‌شود اما  به‌دنبال این هستیم که فرایند تشخیص را هم کامل‌تر کنیم و ادامه درمان و فضای رادیوتراپی و بستری این بیماران را ایجاد کنیم.

معاون خدمات پشتیبانی بیمارستان علی‌بن ابیطالب (ع) رفسنجان تصریح کرد: مقاوم‌سازی بخش‌های بستری بیمارستان را هم  در دستور کار داریم که بالغ بر چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت و در چند قسمت باید انجام گیرد که در آن صورت  ساختمان بسیار خوبی خواهیم داشت.

نصب پنل‌های خورشیدی در بیمارستان برای کاهش هزینه‌های انرژی

وی از نصب پنل‌های خورشیدی در این مرکز آموزشی و درمانی خبر داد و اضافه کرد: نصب این پنل‌ها سبب کاهش هزینه‌های انرژی در این مرکز خواهد شد.

آدیش یادآور شد: بخش اورژانس قدیم بیمارستان هم  که در حال بهسازی است برای بخش اورژانس زنان اختصاص داده‌ایم که  تا تابستان سال آینده با مشارکت بخش خصوصی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی  با اشاره به این که اورژانس این مرکز در حال حاضر با ۷۵ درصد ظرفیت مشغول کار است، عنوان کرد: اورژانس  تعداد ۵۴ تخت دارد و اگر بتوانیم پرسنل مورد نیاز آن را تأمین کنیم می‌توانیم قسمت دوم آن  را هم راه‌اندازی کنیم که در آن صورت دارای بزرگترین اورژانس جنوب‌شرق کشور در رفسنجان خواهیم بود.

آدیش اظهار کرد: هزینه‌هایی که تاکنون شده یک سری اعتبارات کشوری و بخشی اعتبارات خیران است اما چون اعتبارات دولتی قطره‌چکانی است به‌دنبال اعتبارات خصوصی هستیم و از آن‌جا که  اقتصاد رفسنجان بر پایه  پسته است و این محصول کاهش پیدا کرده، مشارکت خیران هم کمرنگ‌تر شده است .

وی متذکر شد: مدیریت این مرکز به‌دنبال بهبود عملکرد و کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان است که در همین راستا شهروندان انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سایت دانشگاه علوم‌پزشکی، صندوق‌های مستقر در بیمارستان و شماره تلفن ۳۴۲۸۰۰۰۱ تا ۶ و  داخلی ۲۲۳ با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بیمارستان خیران رفسنجان علی بن ابیطالب مقاوم سازی هزینه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :