امام جمعه رفسنجان با اشاره به جنگ روایت های دشمن که شبیه جنگ رسانه ای است، گفت: موضوعات در دستور کار دشمن، تحریف تاریخ ایران اسلامی و تاریخ انقلاب و دوران دفاع مقدس است کار دیگر دشمن این است که خاندان پهلوی را تطهیر کنند و بگویند در دوران طاغوت پیشرفت‌مان بیشتر بوده است که دروغ است.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با تقدیر از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان زلزله‌های امروز استان‌های کشور را یادآور شد و به بازماندگان درگذشتگان تسلیت گفت و بر ضرورت کمک به آسیب‌دیدگان زلزله تأکید کرد.

وی با تبریک میلاد پیامبر اسلام و آغاز هفته وحدت ادامه داد: میلاد امام جعفرصادق(ع) را هم تبریک می‌گوییم آن‌چه باید عمل کنیم ایجاد وحدت و اتحاد بین همه مذاهب مختلف اسلامی است.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد:باید حرمت نماد اهل سنت رعایت شود و این موضوع واجب است و اگر کسی توهین و جسارت کند کار حرامی مرتکب شده و قابل پیگرد قانونی است.

خطیب جمعه رفسنجان مقوله امنیت را یکی از نیازهای منطقه برشمرد و افزود: دشمن به‌دنبال ناامن‌کردن منطقه است و می‌خواهد آشوب و فتنه‌هایی در منطقه ایجاد کند و حضور خود را حفظ کند و سرمایه‌های مردم را به یغما ببرد.

وی با بیان اینکه بعضی می‌خواهند فتنه‌گران داخل را تطهیر کنند، بیان داشت: سال ۹۶ می‌خواستند بحث فتنه‌ها را در کشور کلید بزنند اما مردم بابصیرت ایران همراهی نکردند حتی در بحث اقتصادی که از جنگ هم بدتر بود و بر سر ما آوردند با صبر و استقامت مردم پیروز این میدان خواهیم بود.

رمضانی‌پور عنوان کرد: نهادهای آموزشی در کشور از جمله دانشگاه‌ها باید فناورانه و خلاقانه و دارای برنامه برای نفوذ و انتشار هرچه بیشتر یافته‌های علمی در فعالیت‌های کلان اقتصادی باشند باید علم و خلاقیت را در اقتصاد کشورمان ببینیم.

رمضانی‌پور به سیاست‌گذاری در جهت اصلاح قیمت‌ها اشاره کرد و بیان داشت: اصلاح فرهنگ مصرف در سطح عمومی و مشارکت مردمی در پروژه‌های صرفه‌جویی انرژی طبق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی باید پیش برود.

وی با اشاره به اهداف دشمنان برای راه‌اندازی جنگ روایت‌ها که شبیه جنگ رسانه‌ای است، توضیح داد: موضوعات در دستور کار دشمن، تحریف تاریخ ایران اسلامی و تاریخ انقلاب و دوران دفاع مقدس است کار دیگر دشمن این است که خاندان پهلوی را تطهیر کنند و بگویند در دوران طاغوت پیشرفت‌مان بیشتر بوده است که دروغ است.

وی از گام چهارم کاهش تعهدات و آغاز غنی‌سازی  اورانیوم یاد کرد و  افزود: دولت و سازمان انرژی اتمی گام را محکم برداشته است.

رمضانی پور تفاوت سازش یا مذاکره را مطرح کرد و بیان کرد: بعضی هزینه سازش را کمتر از مقابله عنوان می‌کنند اما ایستادگی و مقاومت هزینه‌اش کمتر از سازش و مذاکره‌های پوچ و بی‌ارزش است.

امام جمعه رفسنجان متذکر شد: ۲۰ آبان حضور رئیس‌جمهور را در رفسنجان داریم که در ورزشگاه تختی دیدار مردمی و سخنرانی دارد.

انتهای پیام/