حاشیه نگاری روراستی از سفر رئیس جمهور به رفسنجان؛

دیدار دانش آموزی بود یا مردمی

  • شناسه خبر: 51292
دیدار دانش آموزی بود یا مردمی

کاروان تدبیر و امید وارد رفسنجان شد و رئیس جمهور در ورزشگاه تختی برای جمع زیادی از دانش آموزان و تعدادی از مردم سخنرانی کرد.

کاروان تدبیر و امید وارد رفسنجان شد و رئیس جمهور در ورزشگاه تختی برای جمع زیادی از دانش آموزان و تعدادی از مردم سخنرانی کرد.

به گزارش “روراستی” حجت الاسلام حسن روحانی ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه وارد فرودگاه رفسنجان شد و امام جمعه رفسنجان و استاندار کرمان از وی استقبال کردند.

دقایقی مانده بود تا روحانی به ورزشگاه تختی برسد که شور و حالی در جمعیت به چشم نمی خورد گویا مسائل و مشکلات معیشتی مردم ناراضی را خانه نشین کرده بود.

جمعیت انگشت شماری حضور داشتند برخی ابراز نگرانی می کردند که این جمعیت خوراک رسانه های بیگانه شود؛ کم کم حضور دانش آموزانی که از مدارس آورده بودند و کل مدیران دستگاه های اجرایی بر جمعیت افزود و دلواپسی ها را برطرف کرد که امیدواریم به اجبار نبوده باشد البته در بین حاضران افرادی از دهج، شهربابک و زرند هم حضور داشتند.

اما پخش موسیقی طرب انگیز و شادی که نزدیک بود ورزشگاه را روی هوا ببرد چون دست کمی از کنسرت نداشت هم جای بحث داشت.

اواسط سخنرانی روحانی شعارهایی می شنیدیم«دروغگو درغگو» و تعدادی پلاکارد که عمق احساس حاملان آن را بیان کرده بود که البته بعضی از آن ها توسط افرادی پاره شدند.

این سال ها مردم سختی های فراوانی کشیدند و در حداقل مایحتاج زندگی خود مانده اند اما صبوری کردند و همواره پشت نظام ایستاده اند اما باید حمایت همراه با صداقت را هم ببینند.

رئیس جمهور رفسنجان را ترک کرد و وزرای او در بخش های صنعت، کشاورزی و بهداشت و درمان طرح هایی را در رفسنجان افتتاح و بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
برجام تدبیر و امید رئیس جمهور رفسنجان روحانی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • جبل عاملی

    جایگاه؟ مگه کیه؟ هر کسی رو بالا را میدن؟

    نگار

    انشاالله که در چند روز آینده از تیم ورزشی هم اخراج می‌شود و بیکار میشه. خدایا یه شغل جدید از طرف استانداری براش بفرست.

    بذررو

    از سرچشمه که بیرونش کردن حالا برود جایگاه اختصاصی ؟ دلم میسوزد برایش که دوستانش بهش نارو زدن و خودش هم ازبس که خودشیفتگی کرد و اظهار نظرهای أبکی کرد این بلا سرش اآمد. خدایا شفایش بده. راستی الان کجاست و چکار می کنه؟

    رمضان

    آقای دکتر ارسلان کجاست ؟ واقعا جایش در جایگاه خالی.

    مردم گله مندند

    کاش به جای سخنرانی نمایش رییس جمهور با حضور پرشور دانش آموزان و معلمان خود شخص وزرا به میان مردم می آمدند و مشکلات مردم را از نزدیک می شنیدند و فکری برای حل مشکلات می کردند مخصوصا وزیر جهاد کشاورزی که کاش از نزدیک می آمد و به مشکلات کشاورزان پسته مخصوصا قشر ضعیف و خرده کشاورزان واقف میشد نه اینکه از ورود جمعی از کشاورزان رفسنجانی به ورزشگاه نیز که مطالبات خود را بر روی یک پارچه نوشته به همراه داشتند، نیز جلوگیری شد...

    ستاره

    واقعا باید دانش آموزان هم نمی رفتن مردم باید پشت هم باشند تا مفسدان ومسئولین فاسد بفهمند هیچ کسی در کنارشون نیست و حمایت نمیشن