امام جمعه رفسنجان:

«نفاق» در هر رده از قوا به پیکره نظام ضربه می زند

  • شناسه خبر: 51453
«نفاق» در هر رده از قوا به پیکره نظام ضربه می زند

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر نفاق در رده های قوا وجود داشته باشد مخرب بوده و به پیکره نظام ضربه می زند.

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر نفاق در رده های قوا وجود داشته باشد مخرب بوده و به پیکره نظام ضربه می زند.

به گزارش “روراستی” حجت الاسلام عباس رمضانی پور در رزمایش الی بیت المقدس با تبریک میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع)اظهار داشت: پیامبر (ص) با تولد خود حیاتی در جامعه مرده آن دوران ایجاد کرد و بعثت رسول حیات مجددی ایجاد کرد و اسلام به عنوان دین اصلی الهی رقم خورد.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: پیامبر (ص) بیش از ۸۰ جنگ در دوران خود با آن مواجه شدند و میدان های سختی برای ایشان به وجود آمد اما با هوشمندی و مدیریت قوی که داشتند اجازه ندادند بر پیکره اسلام ضربه ای وارد شود.

وی بیان کرد: نفاق از کفر شدیدتر و مضرتر و بدتر است برای جامعه امروز هم شاهدیم اگر نفاق در رده های قوا وجود داشته باشد مخرب بوده و به پیکره نظام ضربه می زند. امروز هم منافقان که دشمنان اسلام و مسلمین هستند مورد حمایت جهان استکبار قرار گرفته اند.

رمضانی پور خاطرنشان کرد: منافقان از لحاظ مادی معنوی و موقعیتی مورد حمایت آمریکا هستند اما با هوشمندی ملت و داشتن روحیه و تفکر بسیجی که در جامعه اسلامی ما حاکم است توطئه های دشمن را خنثی کرده است.

وی بیان کرد: امروز همه افتخار می کنند که بسیجی باشند بالغ بر ۹۰ هزار نفر در شهرستان رفسنجان سازماندهی بسیجی هستند که قدرتی بزرگی در شهرستان محسوب می شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
دورویی رزمایش رفسنجان نظام نفاق
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :