در خطبه های نماز جمعه رفسنجان مطرح شد؛

غلط روی غلط گذاشتن دولت تدبیر و امید

  • شناسه خبر: 51482
غلط روی غلط گذاشتن دولت تدبیر و امید

امام جمعه رفسنجان گفت: دولت که یارانه را بد می‌دانست الان اعلام می‌کنند درآمد حاصل از بنزین را می‌خواهیم به ۱۸ میلیون نفر به عنوان یارانه بدهیم، پس دوباره که غلطی را به غلط دیگر اضافه می‌کنید.

امام جمعه رفسنجان گفت: دولت که یارانه را بد می‌دانست الان اعلام می‌کنند درآمد حاصل از بنزین را می‌خواهیم به ۱۸ میلیون نفر به عنوان یارانه بدهیم، پس دوباره که غلطی را به غلط دیگر اضافه می‌کنید.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در خطبه‌های امروز نماز جمعه با تبریک میلاد پیامبر(ص) و امام صادق (ع) اظهار داشت: اگر فردی معمولی در جامعه دیدید که نمی‌تواند حق خود را بگیرد و می‌ترسد این جامعه رستگار نخواهد شد؛ پیامبران آمدند تا از حق مظلومان دفاع کنند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: در این چندماه اخیر امید زیادی در دل همه افراد جامعه با قضاوت به حق ایجاد شده است.

وی بیان کرد: ممکن است آدم‌های فاسد همان‌طور که در دولت هست در دستگاه قضایی هم وجود داشته باشد که بوده و برخورد هم شده اما در دولت داد و فریاد بلند می‌شود مسلّم است چون ممکن است به هم وصل باشند اما در دستگاه قضا هیچ کس فریاد نمی‌زند.

خطیب جمعه رفسنجان در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار کرد: بنزینی که لیتری یک هزار تومن مصرف می‌کردیم در کشورهای همسایه ۶ هزار تومان بوده است با حذف کارت صدها و هزاران میلیون لیتر بنزین به خورد قاچاقچیان دادند طی این ۶ سال تازه به این فکر افتادند که دوباره باید عزت مردم برگردد و کارت سوخت را فعال کردند. عجب مدیرانی داریم طبق برنامه داشتیم پیش می‌رفتیم اما هزینه‌های کلان روی دست نظام گذاشتند مگر وقتی دولتی عوض می‌شود باید تمام عملکرد دولت قبل را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه دولت در مسکن مهر ایراد گرفت و امروز اسمش را تغییر داد و در آن مانده، افزود: این مسائل سوءمدیریت است شعار دولت تدبیر و امید به نظر بنده سوءتدبیر و ایجاد ناامیدی در جامعه کرده شعار غلطی بود که داده، اصل تدبیر و امید خوب است اما مصداق این دولت نیست البته شما مردم بد انتخاب کردید.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: ما مسئولان نظام را حمایت می‌کنیم اما زمانی که مردم در بدبختی هستند باید انتقاد کرد.

بنزین را ۳۰۰ درصد گران می کنید

وی بیان داشت: بنزین را ۳۰۰ درصد گران می‌کنید، باید به‌تدریج این کار انجام می‌شد‌ نه یکباره که در این بحث کاملا سوءمدیریت دولت را نشان می‌دهد این سوءمدیریت بر نظارت بازار هم فشار بر مردم خواهد آورد.

رمضانی‌پور ابراز داشت: در این وضعیت، بازاریان و همه کسبه در حق مردم احجاف نکنند و به بهانه گران شدن بنزین کالاها را گران نکنند.

وی یادآورشد: دولت که یارانه را بد می‌دانست الان اعلام می‌کنند درآمد حاصل از بنزین را می‌خواهیم به ۱۸ میلیون نفر به عنوان یارانه بدهیم، پس دوباره غلطی را به غلط دیگر اضافه می‌کنید.

رمضانی‌پور با تأکید بر اینکه باید گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان بود، خطاب به دولت متذکر شد: از کارشناسان زبده و نخبگان اقتصادی استفاده کنید.

وی به اهمیت موضوع کتاب اشاره کرد و گفت: سرانه مطالعه در جامعه‌ای که زیر یک دقیقه باشد، شرم‌آور است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بنزین دولت رفسنجان روحانی گرانی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند

    درود برامام جمعه مردمی و انقلابی... اما حیف که عده ای در شهر و کشور آدرس غلط به مردم و جوانان می دهند....