موضع دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان در خصوص افزایش قیمت بنزین؛

تصمیم رئیس جمهور در خصوص گرانی بنزین بر خلاف مصالح ملی است

  • شناسه خبر: 51494
تصمیم رئیس جمهور در خصوص گرانی بنزین بر خلاف مصالح ملی است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان گفت: در حالی که مردم از شوک افزایش۴ تا ۵ برابری قیمت دلار در سال گذشته بسر می برند و در فشار و تنگنای شدید معیشتی قرار دارند، تصمیم عجولانه ریاست جمهوری و ریاست مجلس در شرایط کنونی در خصوص افزایش قیمت بنزین صد در صد اشتباه و بر خلاف مصالح ملی بود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان گفت: در حالی که مردم از شوک افزایش۴ تا ۵ برابری قیمت دلار در سال گذشته بسر می برند و در فشار و تنگنای شدید معیشتی قرار دارند، تصمیم عجولانه ریاست جمهوری و ریاست مجلس در شرایط کنونی در خصوص افزایش قیمت بنزین صد در صد اشتباه و بر خلاف مصالح ملی است.

به گزارش “روراستی” علی اکبر پورغلامعلی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان در خصوص افزایش قیمت بنزین مواضع خود را به شرح ذیل مطرح کرد؛
با سلام و ادب؛
متاسفانه تصمیم عجولانه ریاست جمهوری و ریاست مجلس در افزایش قیمت بنزین صد در صد اشتباه و بر خلاف مصالح ملی بود، آن هم در شرایط حساس کنونی.
در حالی که مردم از شوک افزایش۴ تا ۵ برابری قیمت دلار در سال گذشته بسر می برند و در فشار و تنگنای شدید معیشتی قرار دارند که حتی از تامین مایحتاج ضروری و پرداخت قبوض عاجزند و دولت و مجلس نیز به وعده خود برای کنترل بازار و تامین مایحتاج ضروری عمل نکرده اند و مردم به شدت عصبانی هستند، افزایش ناگهانی و ۳برابر شدن نرخ بنزین آن هم در شب میلاد پیامبر رحمت باعث وارد شدن شوک به جامعه گردیده است.

جالب است که مسؤولان قیمت بنزین را که تاثیر مستقیم بر همه مایحتاج مردم دارد را با نرخ بنزین در اروپا و ترکیه مقایسه می کنند که مقایسه ای مضحک است.
دولتمردان ما سطح حقوق و دستمزد و بیمه و…کارگران و کارمندان و معلمان، مستمری بگیران را مانند کشور های عقب مانده و فقیر آفریقایی به مردم می پردازند اما به قیمت اروپا و آمریکا نرخ خدمات را از مردم مطالبه می نمایند.
اگر این تصمیم حتی از روی نا آگاهی به تبعات احتمالی آن گرفته شده، قطعا با منافع عموم مردم و امنیت ملی منافات دارد و حتما بایستی در آن تجدید نظر نمایند.
اعتراض به این تصمیم جاهلانه و عجولانه تا اصلاح آن حق مردم است اما مردم بایستی هوشیار باشند تا مطالبه بحق آنان دستاویز فتنه گران و منافقان و بدخواهان قرار نشود.

از نمایندگان محترم مجلس انتظار داریم:
۱- طرح عدم کفایت سیاسی رو حانی برای اداره کشور را در مجلس تا حصول نتیجه نهایی پیگیری نمایند.
۲- برای یک بار هم که شده بعنوان نماینده مردم و نه وکیل دولت از حیثیت و اعتبار خود برای جلوگیری از اجحاف بیشتر بر مردم استفاده کرده و قیمت را به قبل برگردانده، و اجازه ندهند جناب لاریجانی ریاست مجلس با دور زدن نمایندگان و با خودمحوری بر خلاف مصالح عمومی شبیه آنچه در تصویب ۲۰دقیقه ای برجام انجام داد، تصمیم بگیرد.
انشالله در روزهای آینده اطلاعات بیشتری را در این خصوص با شما مردم در میان خواهم گذاشت.
والسلام علیکم و رحمه الله

برچسب ها:
بنزین تصمیم اشتباه جزب مؤتلفه رئیس جمهور رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    مرگ و ننگ بر بی تدبیران احمق