نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مأموریت ملت ایران چون به اسم اسلام است رعایت اخلاق پیامبر(ص) در عمل است اگر در مسیر پیامبر (ص) و ترویج دینی ایشان عمل کردیم، می‌توانیم بگوییم مسلمان هستیم.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی امروز در جلسه شورای اداری رفسنجان اظهار کرد: همایش آرا و اندیشه‌های آیت‌الله جوادی‌آملی که در آذرماه در رفسنجان برگزار می‌شود در راستای اصل تعلیم کتاب و آموزش‌دادن معارف قرآن است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ویژگی‌های انسان عاقل افزود: عاقل در برابر کسی که جاهلانه برخورد می‌کند حلیم و بردبار است.

وی خاطرنشان کرد: مأموریت ملت ایران چون به اسم اسلام است رعایت اخلاق پیامبر(ص) در عمل است اگر در مسیر پیامبر (ص) و ترویج دینی ایشان عمل کردیم، می‌توانیم بگوییم مسلمان هستیم.

وی تواضع را از ضروریات کار یک مسؤول برشمرد و گفت: اگر تواضع نباشد و به زیردست حس طلبکاری وجود داشته باشد هم برای مسؤول هم برای مردم فساد می‌آورد.

علیمرادی بیان داشت: مسابقه اسلام در خیر و نیکی است و کسانی که می‌خواهند در انتخابات نماینده شوند باید در خیر مسابقه بدهند.

انتهای پیام/