فرمانده سپاه رفسنجان:

بسیج ضامن امنیت در هر برهه از زمان است

  • شناسه خبر: 51608
بسیج ضامن امنیت در هر برهه از زمان است

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: بسیج در هر برهه از زمان برای ایجاد امنیت همواره پای کار است.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: بسیج در هر برهه از زمان برای ایجاد امنیت همواره پای کار است.

به گزارش “روراستی” شاهرخی فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان امروز در دیدار فرماندار با پرسنل سپاه ناحیه به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج رسالت خود می داند که در هر برهه از زمان برای ایجاد امنیت همواره پای کار باشد.
وی بیان کرد: اگر چه اختلاف سلیقه ها ممکن است وجود داشته باشد اما کلیت کار بسیج کمک حال دولت است همان طور که مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان تذکر دادند؛ بسیج کمک می کند تا باری از دوش دولت بردارد.
شاهرخی ابراز داشت: در شهرستان به همین سبک و سیاق پیش رفتیم برای پیشبرد اهداف نظام دلسوزانه کمک کردیم و همپوشانی هایی های در شهرستان انجام دادیم.
وی افزود: در خصوص مباحث جهادی و خدمات رسانی با بضاعت کمی که داریم اما کارهای بسیار بزرگی انجام شده است و در همه زمینه هایی که نیاز به کمک باشد اعلام آمادگی داریم.
شاهرخی ادامه داد: در مجموع با همدلی که در نیروهای بسیج وجود دارد قریب به هفت میلیارد تومان خدمات بهداشتی درمانی در طرح های مختلف بسیج و اربعین هزینه شده است.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان خاطرنشان کرد: امیدواریم در کنار هم با همدلی و همراهی بتوانیم برای شهرستان امنیت و توسعه به ارمغان بیاوریم.

بسیج در تبیین مواضع رهبرمعظم انقلاب نقش آفرین است
مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: نقش بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب والا بوده و همه بدان واقف هستند.
وی ادامه داد: گسترش بسیج خیلی بیشتر از آمار و ارقام آن است البته آمار آن هم خیلی بالاست.
فرماندار رفسنجان تصریح کرد: در صحنه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سازندگی، امنیتی و سیاسی در تبیین مواضع مقام معظم رهبری نقش بالایی دارد.
فرماندار رفسنجان بیان کرد: بسیج نیروی فراگیر مؤثر و آماده است و مجموعه ای خدمتگزار و ایثارگر است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بسیج رفسنجان فرماندار فرمانده سپاه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :