هشدار وزیر اطلاعات نسبت به‌ تحرکات جدید دشمنان علیه ایران

  • شناسه خبر: 5174
هشدار وزیر اطلاعات نسبت به‌ تحرکات جدید دشمنان علیه ایران

به گزارش روراستی به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی بعد از ظهر امروز در دیدار با روحانیون استان کردستان در سنندج اظهار کرد: امروزه برخی با بهره‌گیری از ابزار تکنولوژی و در شبکه‌های ماهواره‌ای به اهل سنت توهین می‌کنند که مقابله با این اقدامات ضروری است. وی با تاکید به ضرورت […]

به گزارش روراستی به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی بعد از ظهر امروز در دیدار با روحانیون استان کردستان در سنندج اظهار کرد: امروزه برخی با بهره‌گیری از ابزار تکنولوژی و در شبکه‌های ماهواره‌ای به اهل سنت توهین می‌کنند که مقابله با این اقدامات ضروری است.

وی با تاکید به ضرورت حفظ اتحاد و دوری از تفرقه در میان امت اسلامی، افزود: تحلیلگران سیاسی حتی در داخل خود رژیم صهیونیستی و با دیدگاه‌های صهیونیستی در پنج سال گذشته، پس از سیلی‌هایی که از حزب‌الله لبنان و مقاومت فلسطین خورده بودند، پیش‌بینی می‌کردند که این رژیم رو به زوال است.

وی تصریح کرد: اما با افزایش تفرقه میان مسلمانان در برخی از کشورهای اسلامی، آنها اینگونه تحلیل می‌کنند که امنیت این رژیم افزایش یافته است.

وی گفت: پنج سال، پیش گروه‌های مختلف اسلامی، حماس و حزب‌الله در کنار سوریه با یکدیگر متحد بودند و توانستند بارها بر صورت اسرائیل سیلی بزنند.

وزیر اطلاعات افزود: رژیم صهیونیستی که چند کشور عربی از پس آن بر نمی‌آمدند زمانی از مجموعه‌های کوچک سیلی می‌خورد و به این نتیجه می‌رسد که ماندنی نیست، اما با بروز تفرقه در کشورهای اسلامی همچون، سوریه، لیبی، مصر و لبنان، تحلیلگران صهیونیسم، سال 2013 را سال امنیت و ثبات برای این رژیم عنوان می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: هرگاه مسلمانان باهم متحد بوده‌اند عزت و کرامت امت اسلامی چشم همه را خیره کرده است، اما وقتی در مقابل هم قرار گرفته‌اند دشمن جرات اقدام علیه مسلمانان می‌کند.

به گفته وی قرآن پیوند مسلمانان را پیوند برادری می‌داند چون نزدیک‌ترین و برابرترین پیوند تنها در پیوند برادری وجود دارد.

وزیر اطلاعات با اشاره به آیه قرآن در رابطه با وحدت میان مسلمانان، گفت: اعتصام به حبل‌الهی یک توصیه نیست، بلکه یک امر و وجوب شرعی است.

علوی، تفرقه را ابزار شیطان دانست و گفت: سیاست استکبار تفرقه انداختن است که باید با حفظ هویت اسلامی خود، امت واحده را تقویت کنیم و بر دهان استکبار مشت بزنیم.

وی افزود: باید با تمام توان در مقابل سیاست اختلاف‌اندازی مستکبران و دشمنان اسلام ایستاد.

وی اظهار کرد: به برکت هدایت‌های ماندگار امام خمینی(ره) و رهبری‌های هوشیارانه رهبر معظم انقلاب، در ایران اسلامی وحدت میان فرق و مذاهب مختلف بر قرار است.

وزیر اطلاعات گفت: نظام مشکلی با فرق و مذاهب اسلامی ندارد، بلکه نظام اسلامی با تکفیری‌هایی که منحصرا و تنها خود را مسلمان می‌دانند و دیگران را کافر می‌خوانند و به روی آنها سلاح می‌کشند، مشکل دارد.

وی گفت: گلوله‌های گروه‌های تکفیری تنها اهل تشییع را نشانه نگرفته است بلکه علمای اهل سنت را نیز هدف قرار داده که شهید شیخ الاسلام مثال بارزی در این زمینه است.

وی گفت: این جریان‌ها دنیای اسلام را تهدید می‌کنند و شرایطی پیش می‌آید که رژیم صهیونیستی پایکوبی کند و سخن از افزایش امنیت خود براند.

علوی بیان کرد: امنیتی که تکیه بر ایمان باشد پایدار است و سرزمینی که چنین امنیتی داشته باشد از شکوفایی اقتصادی هم بهره‌مند می‌شود.

وزیر اطلاعات به وحدت اسلامی موجود در کردستان اشاره کرد و ادامه داد: ماموستاها و روحانیون اهل سنت، حافظان دین در منطقه هستند.

وی افزود: ماموستاها در مواقع لازم در مقابله با جریان‌های مارکسیستی در منطقه، پیشمرگ مسلمان شدند و به صحنه آمدند.

برچسب ها:
دشمن رفسنجان روراستی وزیر اطلاعات
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :