باید با استفاده از امکانات و نیرو در کاهش مشکلات مردم تلاش کنیم

  • شناسه خبر: 5177
باید با استفاده از امکانات و نیرو در کاهش مشکلات مردم تلاش کنیم

حمید ملانوری عصر امروز در جلسه شورای اداری بخش فردوس رفسنجان گفت: مردم باید ببینند که مدیران دلسوزانه برای آنها خدمت می‌کنند و جلب رضایت آنها مهم است و تامین امنیت سرمایه‌گذاران مهمترین پشتوانه برای آنها است. به گزارش روراستی، فرماندار رفسنجان با اشاره به توجه ویژه به شعار سال اظهار داشت: باید با استفاده […]

حمید ملانوری عصر امروز در جلسه شورای اداری بخش فردوس رفسنجان گفت: مردم باید ببینند که مدیران دلسوزانه برای آنها خدمت می‌کنند و جلب رضایت آنها مهم است و تامین امنیت سرمایه‌گذاران مهمترین پشتوانه برای آنها است.

به گزارش روراستی، فرماندار رفسنجان با اشاره به توجه ویژه به شعار سال اظهار داشت: باید با استفاده از امکانات و نیرو در کاهش مشکلات مردم تلاش کنیم .

P1130643

وی تصریح کرد: دوبانده کردن جاده نوق رفسنجان برای توسعه و رفاه منطقه و کاهش خطرات این جاده و جاده بافق از مهمترین کارها است که بخشی از جاده نوق به طول هشت کیلومتر دوبانده شده و بخشی هم که در روستاها واقع شده با بلوارسازی آماده شده است.

ملا نوری به مهمترین مشکلات بخش نوق از جمله طرح انتقال آب اشاره کرد و افزود: این طرح یک طرح جامع است که از کمال‌آباد نوق تا جوادیه را پوشش می‌دهد و 24 میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه سالن ورزشی شهر صفاییه با 50 درصد پیشرفت همراه بوده است، افزود: برای تکمیل این سالن حدود 300 میلیون تومان نیاز است که 50 درصد آن را تامین می‌کنیم.

ملانوری بر آموزش مسائل ترویجی کشاورزی و کود و سم تاکید کرد و بیان داشت: بیش از 200 سم‌فروشی در شهر رفسنجان وجود دارد که برای نظارت بر آنها کمیسیون نظارت بر کود و سم را تشکیل دادیم.

وی بیان کرد: جذب سرمایه‌گذاران در توسعه موثر است و از همه مهم‌تر ایجاد امنیت برای آنها مانند پشتوانه‌ای است که سبب ایجاد روحیه نشاط و امیدواری می‌شود و دستگاه قضایی و نیروی انتظامی همواره در این راستا همراه و همگام بوده‌اند .

برچسب ها:
حمیدملانوری رفسنجان روراستی نوق
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :