با 10 هزار عنوان کتاب دایر شد؛

افتتاح پنجمین نمایشگاه کتاب دانشگاه ولیعصر+تصاویر

  • شناسه خبر: 51807
افتتاح پنجمین نمایشگاه کتاب دانشگاه ولیعصر+تصاویر

پنجمین نمایشگاه کتاب دانشگاه ولیعصر رفسنجان با ۱۰ هزار عنوان کتاب دایر شد.

پنجمین نمایشگاه کتاب دانشگاه ولیعصر رفسنجان با ۱۰ هزار عنوان کتاب دایر شد.

به گزارش “روراستی” حسن رنجبرعسکری رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در حاشیه افتتاح پنجمین نمایشگاه کتاب این دانشگاه اظهار داشت: پنجمین نمایشگاه کتاب با هدف ارائه کتاب‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی دایر شده که سال‌های گذشته در قالب بن از دانشجوها حمایت می‌کردیم امسال انتشاراتی‌ها ۲۰ درصد و ۵۰ درصد هم دانشگاه به دانشجویان با شرایط ویژه کتاب ارائه می‌کنند.

وی توضیح داد: شرایط ویژه شامل رتبه‌های اول در همه مقاطع و دانشجویان خانواده شهدا و ایثارگران هستند که در مجموع این دانشجویان از تخفیف ۷۰ درصدی برخوردار می‌شوند ضمن اینکه تخفیف ۲۰ درصد شامل همه خریداران می‌شود.

رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان بیان کرد: کتاب‌ها از کتابفروشی‌های رفسنجان و یکی از انتشاراتی‌های تهران ارائه شده که باتوجه به بودجه کم نتوانستیم  از انتشاراتی‌های دیگر استقبال کنیم.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۰ غرفه کتاب متنوع در زمینه‌های تخصصی و عمومی و کتاب‌های موردنیاز دانشجویان به معرض دید گذاشته شده، یادآور شد: رتبه‌های برتر سال تحصیلی گذشته هم می‌توانند از تخفیف ویژه ۷۰ درصدی استفاده کنند.

۱۰ هزار عنوان کتاب در پنجمین نمایشگاه کتاب دانشگاه ولیعصر

ثریا خاندانی رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه ولیعصر(عج) اظهار داشت: از تعداد ده ناشر داخلی و خارجی در موضوعات تخصصی دانشگاهی، عمومی، کودک و نوجوان و کمک‌آموزشی در این نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای ترویج بیشتر فرهنگ کتاب و کتابخوانی در حاشیه نمایشگاه کتاب برنامه‌های جانبی از جمله چهار نشست عملی فرهنگی در زمینه های مختلف، تئاتر و مسابقه عکس با موضوع کتاب و کتابخوانی و علاوه بر آن مسابقه کتابخوانی و موسیقی زنده اجرا می‌شود.

خاندانی عنوان داشت: نمایشگاه کتاب دانشگاه از امروز تا پنج شنبه۱۴ آذر  از ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر دایر خواهد بود و بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دانشگاه دانشگاه ولیعصر رفسنجان نمایشگاه کتاب
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :