معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: فرماندار و شهردار بررسی کنند اگر منطقه‌ای وجود دارد که بتوان تغییر کاربری داد که یک مجموعه جدید ورزشی خوب ساخته شود ما موافقت می‌کنیم.

به گزارش “روراستی” جمشید تقی‌زاده امشب در شورای ورزش شهرستان اظهار داشت: امروز افتخار می‌کنم در جمع ورزشکاران رفسنجان هستم، خیلی از مواردی که مطرح شد می‌شناسم و می‌دانم.

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان بیان داشت: کرمان باشگاه‌های ورزشی بسیار بزرگی دارد و بعضی رشته‌ها به صورت حرفه‌ای کار می‌شود و شاهد هستیم آن‌چه در استان کرمان می‌بینیم افتخارات گذشته تکرار می‌شود.

وی به موفقیت ورزش در کشور اشاره و ابراز داشت: در رشته ووشو جایگاهی کسب کردیم هرچند چین خودش خواست مسابقات را برگزار کند تا قهرمانی را از ما بگیرند اما نتوانستند. همچنین در کاراته، شمشیربازی و..برنامه‌های خوبی تعریف کردیم.

تقی‌زاده عنوان داشت: افق‌های خوبی تعریف کردیم و امروز افتخار ورزش و جوانان کشور این است که برای ۲۰۲۰ آمادگی کافی داریم سهمیه‌های المپیک را یکی پس از دیگری می‌گیریم تا در المپیک ۲۰۲۰ سکوهای مهمی را کسب کنیم تا به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در المپیک نقش ویژه‌ای از ایران برای استکبار جهانی و دشمنان ایران ترسیم کند که ایران بزرگتر از آن است که افراد درباره آن فکر می‌کنند.

وی با بیان اینکه سعی میکنم در اسرع وقت جلسه‌ای با وزیر و نماینده مردم رفسنجان و انار برگزار کنیم بخشی از مشکلات  برطرف شود، افزود: آن‌چه خواسته ورزشکاران رفسنجانی است به خیلی از موارد طبق زمان‌بندی تحقق پیدا خواهد کرد.

تقی‌زاده خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌ فضاهای ورزشی شهرستان رفسنجان وجود دارد که برای تکمیل فضاها ما کمک می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ۱۷ پروژه‌ای که در دست اجرا داریم با اعتباری حدود ۷٫۵ میلیاردتومان شامل ۱۲ سالن و یک استخر و چهار زمین چمن فوتبال ایجاد خواهد شد که مضاعف بر بخشی که دوستان در بخش مس در حال کار هستند، انجام می‌شود و نشست ما با وزیر اضافه بر آن‌چه مطرح کردم خواهد بود.

این مسئول گفت: بیانیه گام دوم انقلاب حکم منشور کاری برای همه دستگاه‌های اجرایی است و زارت ورزش و جوانان به دلیل ماهیتی که دارد مخاطب اصلی این بیانیه است.

 وی بیان کرد: به کسانی که در بخش ورزش سرمایه‌گذاری می‌کنند تسهیلات ارزان‌قیمت ارائه می‌شود.

تقی‌زاده در خصوص احداث مجموعه ورزشی جدید در رفسنجان متذکر شد: فرماندار و شهردار بررسی کنند اگر منطقه‌ای وجود دارد که بتوان تغییر کاربری داد یک مجموعه جدید ورزشی خوب ساخته شود ما موافقت می‌کنیم.

انتهای پیام/