باحضور معاون وزیر کار برگزار شد؛

برگزاری همایش ملی ایمنی معدن و صنایع معدنی در سرچشمه+تصاویر

  • شناسه خبر: 51862
برگزاری همایش ملی ایمنی معدن و صنایع معدنی در سرچشمه+تصاویر

با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همایش ملی ایمنی معدن و صنایع معدنی در شهر سرچشمه برگزار شد

با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همایش ملی ایمنی معدن و صنایع معدنی در شهر سرچشمه برگزار شد.

به گزارش روراستی، حسین احمدی در همایش ملی ایمنی معدن و صنایع معدنی که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرماندار رفسنجان و جمعی از مسئولان کشوری، استانی و محلی در مجموعه فرهنگی هنری آزادی شهر سرچشمه برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این همایش باتوجه به اهمیت ایمنی است که از وظایف خاص ما در حوزه تولید است.
مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان بیان کرد: در مجتمع مس سرچشمه به این باور رسیدیم که ایمنی یک ارزش برای ما است که همکاران ما در کنار تولید و مسائل توسعه ای در دستور کار دارند.
وی بیان داشت: هدف ما دستیابی به ضریب تکرار کمتر از یک در سال ۱۴۰۰ است در ضریب تکرار نسبت به سال قبل ۶۰ درصد کاهش داشتیم.
احمدی تصریح کرد: به روز کردن و شناسایی کانون هاو نقاط پرخطر مجتمع در دستور کار است و هر روز باید به روز باشیم چون خطرات هر روز وجود دارد.
وی نظارت مستمر، جدی و دقیق بر عملکرد فرآیند و تولید و تقویت تیم ایمنی و افزایش بازرسی ها در افزایش ضریب ایمنی را عنوان کرد و افزود: شرط لازم برای ایمنی فرهنگسازی است که در قالب آموزش، همایش و تبلیغات و اقدامات انگیزشی انجام می شود.
احمدی بیان کرد: باتوجه به حجم ترافیک سنگین در مجتمع مس ۹۰ میلیون تن خاک در سال می تواند حوادثی ایجاد کند می طلبد اول استانداردسازی تجهیزات و به روزکردن وسایل ایمنی را داشته باشیم.
وی ادامه داد: سیستم ضدتصادم در معدن را ایجاد کردیم یعنی اقدام در کاهش حوادث و استفاده از تکنولوژی های نوین به طور ویژه در دستور کار داریم.
وی خاطرنشان کرد: نیروی کار سرمایه بسیار عظیمی برای ماست که با تلاش و تفکر در کاهش حوادث اهتمام داریم.
انتهای پیام/

برچسب ها:
ایمنی روراستی مس سرچشمه همایش
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :